Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg vet ikke hvem svifjert er, men synes ikke det er nødvendig å legge inn innlegg som ikke motiverer. Da må man i allefall ordlegge seg litt annerledes :-) Jeg er sikker på at et brev er like rundt hjørnet :-)

ja nå ha e gådd ni postkassa sett eter selangivelsen hever dag siden før påske, nå har den kommer så da blir det å gå vente på st olav brevet. Lurer kanskje på om e ska ringe åt døm høre om dem har fått svar på blodprøvene våre. sto at det tok ei ston få svar på dem også.

Annonse

Vi søkte på desember i fjor. Fikk de første brevene på januar, bl.a. hvor det sto at det var 4 - 6 mnd ventetid. Vi skal på samtale til uka. Snakket med de om når vi kom til å komme igang. Det var 4-6 mnd etter samtale, så tidligst september da, siden det er sommerstengt...

Skjønner ventetiden ble lang ja, jeg ble litt skuffet, trodde jeg allerede hadde slått ihjel noen ventemåneder jeg, men så ble det bare flere...

Men de har et prosjekt der da, som hjelpe deg foran. Står om det på siden deres, link på høyre side. Jeg var dessverre uaktuell...

Unødvendig av meg å legge inn et innlegg som ikke motiverer?

Jeg svarer jo ærlig, skal jeg lyve?? Det tok så lang tid til oss, hvorfor vet jeg ikke!!! At det går an... Jeg kan da ikke svare for alle!

Det tok vel muligens ekstra tid for oss da, siden de holdt på å flytte den gangen! For jeg fikk beskjed om 6 mnds ventetid, men det ble alikevel ett år.

Så urettferdige dere er!

Unødvendig av meg å skrive mine ærfaringer, men nødvendig for dere å konkludere med at det var vondt ment??

Det er vel ingen som har sagt at det var vondt ment. Men jeg mener bare at vi kan ha en litt hyggelig undertone i meldingene vi skriver her inne. Når du sier "det kan jeg da aldri tro" da føler jeg at du tar fra Anette25 håpet... Hun venter og venter... da er det jo bedre å få en positiv tilbakemelding, du kunne jo forklart at det var pga flytting at dere måtte vente så lenge. Det er absolutt ingen ting som var vondt ment fra min side, og det tror jeg alle her på ass.befr som kjenner meg kan signere på :-) hilsen gamle Linnen80, som har skiftet nick

Hei anette :-)

Jeg leser at det er mange som ikke er satt opp til forsamtaler. Dersom dere har fått brev om at dere er satt på venteliste så er dere det :-) Så nå nermer det seg vel for din del også :-)

Ring til St.Olavs, de er så snille der, og blir ikke sinte om du "maser" litt på dem :-) Bare spør hvordan det egentlig er for din del :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...