Gå til innhold

Hei alle sammen! Ønsker meg selv velkommen hit =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en del mas fra min kjære samboer tok jeg en test i morgest (har ikke ikm før lørdag) Og den var utrolig nok positiv =) Ble helt skjelven for jeg var overbevist om at det kom til å stå "ikke gravid" på testen!

I følge terminkalkulatoren på babyverden er jeg i dag 3uker og 5dager gravid og har termin på selveste julaften =)

Dette blir spennende...hvordan i all verden skal jeg klare å holde dette hemmelig i enda 6 uker?? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer :-)

Jeg har termin noen uker før deg. Like ivrig etter og fortelle!

Skrevet

hei :) gratulerer så masse. jeg er 6+6 idag og de fleste vet det igrunn :) jeg klarte ikke å holde det hemmelig. syns det er sååå koselig å fortelle det.

Skrevet

Gratulerer! Og velkommen hit ja :o) Det er så kjedelig å måtte vente med å fortelle det, jeg fortalte det til familien og noen få veninner i starten, nå har jeg sagt det til alle. Er 10+5.

Lykke til!

Skrevet

Gratulerer så mye:)

Hehe... man blir litt skjelven ja:) Veit da søren hvem dag min termin er på, men det er rundt omkring julaften det å.. Har ikke hatt så stabile sykluser etter at mensen kom tilbake med førstemann:p

Hehe, du klarer å holde det tett så lenge du får snakka nok om det med samboeren din;) For det må luftes!!!!!! Jeg kommer vel ikke til å klare å skjule det så lenge jeg hell, men det er vel fordi jeg kommer til å takke nei til øl til maten å sånn videre fremover..... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...