mirremamma Skrevet 12. april 2007 #1 Del Skrevet 12. april 2007 I dag fikk jeg d for meg at jeg absolutt måtte pakke bagen... litt gøy... d som er vanskeligst er hva jeg skal ta med til den lille jenta vår... har pakket en body, strømpebukse, dress som mamma har strikket med lue og sokker... og et babyteppe...hmm...er dette nok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 12. april 2007 #2 Del Skrevet 12. april 2007 Jeg har 16 dager til termin, og pakket min bag klar for noen dager siden oxo. Trodde serøst noe var på gang nemlig- men det gav seg:) (har to barn fra før som er født 2 og 3 uker før termin) Helt rart at dette sv.skapet snart er over! Gleder meg sinnsykt til å gå resten av våren og sommeren i møte, få tilbake kroppen min og hilse på nurket:)))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 gutter og 1 jente Skrevet 12. april 2007 #3 Del Skrevet 12. april 2007 Jeg maa faa somla meg til aa faa pakka den bagen snart.... har liksom tenkt litt paa det da, men syns det er vanskelig aa vite hva jeg vil ha med meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mille80 Skrevet 13. april 2007 #4 Del Skrevet 13. april 2007 Jeg tenker på den bagen hver eneste dag, men har jeg pakket den enda.... nei da.... 6 dager til termin:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I love Sarah Nicole Skrevet 16. april 2007 #5 Del Skrevet 16. april 2007 hihi. min Bag har stått ferdig siden uke 35 og jeg har akkurat flytta den ut i bilen nå. Slik at alt er klart. Fotoapparat og alt er der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 17. april 2007 #6 Del Skrevet 17. april 2007 Har pakket til babyen men ikke til meg selv. KOmmer liksom aldri igang med det. Hadde ikke pakket sist heller, men det gikk helt fint det. Har 5 dager til termin, så burde vel hvertfall legge frem litt kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå