Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Tjohei Noen som har opplevd å teste negativt 1-2 dager før IKM, men forde vært gravid og testet positivt noen dager etter? *lever i håpet*
gravidmeja83 Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 hei! Har ikke opplevd det selv, men testet veldig svakt 1 dag før ikm. Har nok noe med hormonproduksjonen å gjøre, kan godt hende du er gravid selv om du ikke testet positivt dagen før, tror clearblue for eksempel bare tester positivt på 84% prosent av gravide et par dager før ikm... Lev i håpet, uansett så blir det bare færre og færre dager til neste eggløsning ;-)
enpå3ogenpå1 Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 hei, jeg testet samme dag eller dagen før jeg skulle ha mensen, og den var negativ (billigtest). Hadde ingen symptomer på graviditet, men da mensen ikke kom etter 5 dager tok jeg ny test - som var positiv. Det var også de to testene jeg tok dagen etter det igjen.....(en billig og CB) Så ja - det er tydligvis mulig. Masse lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 Det var godt å høre... =) Tusen takk for svar. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå