Gå til innhold

Viola27!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det stemme at du "puslet" litt inne på bligravid i fjor høst? Isåfall har jeg deg på msn lista mi;) Var der inne i fjor, under et annet nick...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Gøy å bli ropt på!!

Nå ble jeg nyskjerrig, er ikke mange jeg har på msn her fra!! Men jeg kikka litt på presentasjonstråden, der ser jeg du er fra Trondheim og 23 år- det kan stemme godt med ei jeg prata litt med her inne, og så bittelitt på msn etterpå!

Var det du som var i et forhold som tok slutt i høst? Jeg husker både navn og litt av hvert om deg i tilfelle, men jeg skal ikke skrive noe av det her i tilfelle du vil være litt anonym:)) Men bare gi meg et nytt hint da!!

Så stilig at du er gravid da!- selv om det ikke var planlagt! Er nok en mening i det- gratulerer!! Hadde vært koselig å hatt litt kontakt her inne nå da vi er i samme båt. Du er vel i novembergjengen du også? Jeg er akkurat 10 fulle uker i dag, og termin 12 nov.

Skrevet

Jepp, der er meg!! ;) Så koselig da;) Har termin 3 desember jeg, om jeg har regnet riktig, 8 fulle uker på søndag, så du ligger et par uker foran meg. Så bra at det ordnet seg for dere da;) Holder en litt lav profil foreløpig, siden alt er så nytt, men er oppblåst, så man kan nesten si at man begynner å se det på meg.. Mange som sier det ikke vises så tidlig, men har flere venninner som har vært 8-10 uker på vei, der man kan godt se at noe er på gang.. Så drøyer ikke mange ukene før vi forteller det. Er du noe på msn da? Kanksje vi kan snakkes der eller over mail nå i starten, så kan jeg være litt anonym her inne foreløpig:)

Du må ha en finfin helg iallefall;)

Klem

Skrevet

Så koselig at det er deg da!! Tenk at det skulle bli slik at vips så var du gravid:)) Håper det går bra med deg, forstår du er i et ferskt forhold- skal si det ble flying start!

Msn, det er det litt dårlig med her i gården, men jeg er daglig på mail, så kan godt prates der. Jeg har også "angst" for å bli gjenkjent av noen her inne, ikke det at det er noe hemmelig jeg skriver, men det blir liksom teit på et vis. Men jeg bruker helst en annen mailadr enn den på msn- jeg sender deg en mail på din adr. fra den andre adr min. Så kan du svare meg på den:)

Går visst an å sende post direkte til hverandre her inne også nå, men da må en ha profil, og det har jeg ikke laget meg ennå. Litt det er anonymitetsgreiene... Kan jo se etter hvert:)

Skriver en mail jeg da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...