babygullz <3 vilde Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 skal kroppstemperaturer stige eller synke før mens? når man er gravid? tirsdag hadde jeg temp på 35,5 målt under armen ettermiddag i går(onsdag) hadde målte jeg 36,5 under armen ettermiddag. er 6 dager til ikm.. er dette helt normalt? og bare jeg som tuller her nå?? har ikke peiling på temp jeg ser dere ..
Nøtt Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Temp målt under armen på ettermiddagen er ikke pålitelig i det hele tatt. Vil du kjenne syklusen din ved temping, så må du måle om morgenen med en gang du våkner, til fast tid hver dag. Vaginalt eller oralt.
Tigermor. Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 Hei. Tempen er lav før EL, og når du har hatt EL stiger tempen med ca 0,2-0,5 grader. Visst du har hatt forhøyet temp i 3 dager er du sikker på at du har hatt EL. Hvisst du er gravid skal tempen holde seg høy hele svangerskapet, men visst tempen brått syker er du nok desverre ikke gravid. Men du må tempe på morgenen før du står opp og helst til ca samma tid hver dag. Tempen øker når kroppen er i aktivitet, derfor er det viktig å tempe når kroppen har vært i ro lenge for å få det nøyaktig! VIl anbefale deg å lage en chart på fertilityfriend.com Kjempeenkelt og genialt =) Jeg laget meg chart der for en litn mnd siden og nå sitter spiren på den 1pp hvor jeg tempet =) Lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå