Gå til innhold

Det bare helt grusomt å slanke seg!!!eller??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg får helt noia her.....

har gått opp nesten 10 kg etter jeg sluttet å røyke,og nå er det

på tide å få de bort igjen.

men jeg bare hater å ikke spise sjokkis hver dag.......grusomt.

spiser masse frukt,men blir jo ikke mett av det....æsj!

noen tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er egentlig ikke så ille å slanke seg. Jeg var psykisk støtte for ei venninne som skulle slanke seg før bryllupet sitt og ble med på Grete Roede kurs. Har aldri spist så mye mat før jeg... Syns jeg spiste hele tiden! Eneste som var ille var å kutte ned på sjokoladen :) Det er jo min last her i livet :)

Men som sagt...det som er cluet er å spise riktig mat og spise nok kalorier :) Dersom man spiser for få kalorier går man jo ikke ned i vekt heller...

Skrevet

huff da...

er ikke enkelt når man MÅ ha sjokolade hver dag...=/

skjønner godt situasjonen din, og hvordan du føler det.

jeg slanket meg 20 kg for et par år siden...

jeg er kjempesjokoholiker!!!!kakemons og matvrak. jeg tenker på hva jeg skal spise dagen etterpå når jeg legger meg, og bare gleder meg til frokost..når jeg står opp går jeg rundt å tenker de beste fristelser jeg skal spise resten av dagen.. d er helt sykt..men er man glad i mat så er man d...

jeg startet forsiktig med å bytte ut sjokolade med sjokomelk.. tillot ikke meg selv å drikke mer en 2 små kartonger(O,33) om dagen..

d hjalp mot sjokoladesuget..

problemet mitt for at jeg var så kraftig var fordi jeg spiste utrolig store mengder til hvert måltid. f.eks lapskaus kunne jeg spise både 3 og 4 store porsjoner av. spiste meg altid stappmett. hjemmelaget pizza kunne jeg spise opptil 7 stykker av.. brødskiver gjerne 4-5 stykker til et måltid.. og jeg kunne også gå å smure meg baguetter med nugatti som mellommåltider...

og hadde mamma iskrem i hus, var det tomt på null komma niks.

men, som sagt, så fant jeg jo ut at jeg kunne ikke fortsette slik..jeg kom jo til å ende som en hval hvis jeg ikke stoppet.

først begynte jeg forsiktig å trene styrke når jeg var 15 år.. la ikke om kostholdet, men bare trente..

når jeg hadde trent i litt over et halvt år, hadde jeg fått mye muskler, og en bedre forbrenning.

så var det sommer. da reiste hele familien på campingtur, og det fantes ikke treningssenter.

men, jeg svømte hver dag ca 600m. resten av dagen lå jeg bare å solte meg på gresset, og slappet av.

spiste baguett eller 1/2 til hver frokost. og drakk sjokomelk til.

resten av dagen spiste jeg nektariner og jordbær, og drakk pepsi max.

så spiste jeg middag når mamma og dem grillet.

til vanlig hadde jeg nok forsynt meg med en kotelett, en laksefilet, potetsalat, 2-3 pølser i lompe, og litt salat. men nå tok jeg en kotelett og en pølse en dag, og en pølse og en laksefilet en annen dag.

hadde også litt potetsalat ved siden av, men betraktelig mindre enn det jeg hadde tatt før.

hadde også MYE salat på tallerknen.

vi var på campingtur i 2 uker, og på dem 2 ukene hadde jeg tatt av 7 kg!!!

etterhvert som år har gått er det jo mer og mer in å være tynnere og tynnere, og jeg skal ikke stikke under en stol at jeg flere ganger har latt meg bli presset.

den dag idag spiser jeg bare masse frukt og grønnsaker, og wasa rugsprø med philadelphia krydder, ost, og provenceskinke. til middag har jg en neve ris, laksefilet eller kyllingfilet med kryddersmør.

spiser godterier hver eneste helg, og da fråtser jeg i meg med alt av sjokolade, hamburgere, taco, pizza, pom fri osv.

jeg holder en ganske streng diett.. og er sikkert stygg mot meg selv, som lar meg styre av store stjerner, men det er absolutt ikke enkelt å ha en frykt for å bli så kraftig som man var før en gang igjen....

men, mitt råd mot sjokoladesuget, er å drikke sjokomelk...d er ikke mye kalorier i d (63 pr 100 g) og lite fett (1,5 %) og så er d kjempegodt=)

legg sjokoladespisingen til helgen=) så har du noe å glede deg virkelig til, og når du da får sjokolade...enjoyy ser jeg bare..d er orgasmisk.

men ikke ta helt av...

vær snill mot deg selv=)

Skrevet

spis god, gammeldags kost! Det hjelper for meg. Prøv å spis lite, men ofte. Helst fem ganger om dagen. Søk etter Libra kosthold på nettet, det kan anbefales!

Skrevet

jeg spiser egentlig veldig sundt,men er vant til mye sjokkis.....

det er det værste,maten får jeg ikke gjort så mye med.

også er jeg konstant sulten....men det er bare vanesak,det vet jeg.

tar bare 1 ukes tid,så er man inne i det.

gikk ned 6-7 kg før bryllupet,men da spiste jeg nesten ikke i det hele

tatt på 4 uker.....

jeg trener en del også,så er bare å kutte ut snopet og spise mindre.

men det er jo så kjedelig.....

så flink du var da babygullz!!!

Skrevet

Jeg er avhengig av sjokolade jeg og.. hehe

Men jeg spsier nutrilett jeg da.. brownies nutrilett ;)

Prøvd den ?

Jeg synes den er veldig god, og smaker ganske sjokolade hvis den er ganske fersk, og har veldig lite kalorier i den..

Jeg bruker ikke som måltidserstatter, men bruker den som snaks istedet for noe annet på kvelden og slikt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...