Gå til innhold

September: Å hei hvor det går....


belli72

Anbefalte innlegg

... de siste dagene har ålingen virkelig utviklet seg - nå leker han med ball, og åler seg etter laaange strekninger.... Det er så moro! Står også på alle fire, men skjønner ikke at det går an å komme seg særlig fremover når han svaier frem og tilbake....

 

Ikke mange rolige stunder lenger - kontakter og ledninger er veeelig spennende om dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

min har faktisk begynt å krabbe, så her går det i ett om dagen.... skal helst borti ovnen, ledninger, vedkassa og ikke minst pusen..... følger etter katta vår overalt, og klepper tak.... tror pusen begynner å bli rimelig lei av å bli hersa med uten å få ta igjen....hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* så festlig at h*n har begynt å krabbe allerede! Hvor gammel er mini? Har nok hermet etter pusen, tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynte når han var 6mnd ca.... tror nok pus skal ha sin del av æra, for han vr ikke så interessert i å prøve å nå tak i andre ting. men når halen til pusen var innen rekkevidde, var det opp på alle fire:) nå har han krabba ett par uker, og tempoet har økt kraftig allerede, så nå springer jeg etter han hele dagen å drar han unna ovn, stikkontakter mm....hehe.... men arti fordi da:) spennende alder de er i nå, skjer så mye nytt hele tiden synes jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...