Gå til innhold

September: Å hei hvor det går....

Anbefalte innlegg

... de siste dagene har ålingen virkelig utviklet seg - nå leker han med ball, og åler seg etter laaange strekninger.... Det er så moro! Står også på alle fire, men skjønner ikke at det går an å komme seg særlig fremover når han svaier frem og tilbake....

Ikke mange rolige stunder lenger - kontakter og ledninger er veeelig spennende om dagen!

Fortsetter under...

min har faktisk begynt å krabbe, så her går det i ett om dagen.... skal helst borti ovnen, ledninger, vedkassa og ikke minst pusen..... følger etter katta vår overalt, og klepper tak.... tror pusen begynner å bli rimelig lei av å bli hersa med uten å få ta igjen....hehe....

begynte når han var 6mnd ca.... tror nok pus skal ha sin del av æra, for han vr ikke så interessert i å prøve å nå tak i andre ting. men når halen til pusen var innen rekkevidde, var det opp på alle fire:) nå har han krabba ett par uker, og tempoet har økt kraftig allerede, så nå springer jeg etter han hele dagen å drar han unna ovn, stikkontakter mm....hehe.... men arti fordi da:) spennende alder de er i nå, skjer så mye nytt hele tiden synes jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...