Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg startet også pergo på 3. syklusdag, men er dessverre ikke blitt gravid. Jeg har nå tatt min 2 kur, og venter nå på TR på 35 dagen, kroppen har alle symtomer på graviditet men tok en test på mandag som var negativ... jeg er så frustrert for jeg har så variable sykluser, vet jo ALDRI når jeg har EL. Etter første kuren begynte jeg å blø dag 23.

Er dette første kuren din?

Jeg startet på dag 3 ved min første enkle pergokur i mars.

Jeg har normalt ustablie sykluser, men denne pp fikk jeg el på dag 14, men desverre også tanta på dag 28.

Så jeg ble ikke gravid, men det ser helt klart ut som om pergo har hjulpet kroppen til å få en normal syklus med normal eggløsning :)

Så jeg er ved godt mot, og tror jeg vil lykkes ved senere pergokurer. Skal gå på pergo annen hver pp, og har pause måned denne måneden.

Lykke til!

Hei Turva. jeg har hatt 6 kurer med pergotime eller jeg begynner på min 6 gang nå og fikk beskjed om å ta første pille 3 syklusdag. sååååå jeg håper det virker ellers legger jeg alle kort med baby på hyllen.

det har vært mange nedturer i mange mnd fram over nå så kroppen min orker ikke mer av det.

*men blåser masse lykke støv til dere*

*klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...