Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #1 Del Skrevet 12. april 2007 var hos jordmor idag. fortalte henne jeg har hatt litt murringer i rygg å mage de siste dagene og at kynnerene er begynt å komme tilbake.(vert nesten vekke i 4 uker). åsså sa jeg at jeg våkner me feber roser i fjeset. har det no og. hehe. hun sier det er tegn på at kroppen gjør seg klar, og kansje beibissen ikke er langt unna.=) har termin om 2 dager. noen fler som har feber roser? eller husker å ha hatt det før fødsel? viiiil at noe skal skje snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kfitjar Skrevet 12. april 2007 #2 Del Skrevet 12. april 2007 Kan godt forstå at du vil at noe skal skje snart, det vil jeg også!!! Men jeg har ikke hatt noen feber roser i kinnene ved mine andre fødsler (har 3 gutter fra før). Har heller ikke fått det denne gangen, men murringer har jeg nok av. Det kan godt være at feber rosene er et tegn for deg...... Vi er jo alle forskjellige. Håper han kommer snart og lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå