Gå til innhold

Venter og venter..andre med IKM 16/4??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så spent...særlig etter baby-boomen i dag.

klarer nesten ikke vente til mandag så jeg lurer på om jeg skal ta en test i morgen.

Skikkelige mensmurringer og ømme pupper...

Noen andre med symptomer? Eller som har teste positivt noen dager før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKM 16/4 her også. Har hatt ømme pupper i 4 dager nå, og lett trykk i underlivet. Så jeg håper skikkelig på positivt resultat...(o:

Vi får se om det blir en test i helga, men forrige gang testet jeg ikke positivt før 7 dager etter IKM så det spørs om det nytter å teste så tidlig.

Skrevet

Ååå. ja...! Er så utålmodig (også ikm mandag..) men så ble jeg så happy da jeg så at en her inne som også har ikm mandag, tok positiv test i dag.. Da kan det jo være sjanse for tidlig testing her og :) Jeg er superduper spent..! Men lite symptomer da, annet en stor mage (som jeg akk ja, skylder på påskesnopet tror jeg..). Hvis ikke jeg er gravid skal jeg pokker meg ta trøste meg med en utepils eller to en av mensdagene. Så det så. :)

Skrevet

Jeg har også ikm mandag 16. Er så spent! Symptomene mine er ømme pupper ( har hatt det i 1 og en halv uke nå) og litt mensmurringer...Har bare en test liggende, lurer på om jeg skal bestille flere... :-)

Skrevet

Arrgh..jeg er fortsatt bare utålmodig..! Jeg skal nok teste med morgenurin i morgen.. Klarer ikke vente til mandag!

Skrevet

jeg har ikm 18 april. men slenger meg på her jeg.

jeg har rar sultfølelse, ekkel smak(kjennes ut som jeg har kastet opp) og litt svie i magen...kjennes ut som magen er konstant tom uansett om jeg har trykket i meg mat..

har et veldig trykk i underlivet når jeg later vannet.. og ellers har jeg bare et lett trykk..

Skrevet

Må bare spørre om noen av dere brukte EL test. Fikk nemlig postiv EL test for 19 dager siden, og foreløpig ingen mens.....

Skrevet

Pelin - Hehe.. klarer ikke å vente jeg heller. Skal teste meg i morgen jeg også :-)

Skrevet

er HELT ny her inne... hva er IKM???

Har lest meg MASSE klok på alt mulig om graviditet på nettet siste uken.. er bare sååå åspent.. meg og samboeren min har bestemt oss for at jeg skal ringe og bestilel lege time for og ta ut spiralen min første virkedag etter nyttår.. 3 mnd før den tid slutter jeg på medisinene mine og slutter og røyke...

vVi har snakket om det i en uke non stopp ( elle rmeg da)

hehe.. er sååååååååå spent..

gleder meg til JUUUUUUUL, bare fordi da er vente tiden kortere..

så forhåpentligvis når jeg sitter i banken i februar så er jeg "uviten" gravid når vi søker bolig lån*hihi*

ååååh.. så flott med en sånn side som det her.. hadde vært sååå digg og snakke med likesinnede her..

på de fleste sidene så har andre vært "uheldig" gravide... men pga medisinene mine må jeg planlegge min graviditet.. en tøff og tung beslutning, men jeg angrer ikek ett SEKUND og jeg vil bare at det skal være JUL JUL JUL JUL JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wæææææ... er så i hundre... noen som vil være i hundre med meg?

andre som er i lignende situasjon? som MÅ planlegge grunnet medisiner som kan være skadelige for barn ved en evt graviditet?

derfor jeg valgte og ta spiral.. siden p pillene ikke funket fordi medisinene mine er så sterke, og om jeg hadde blitt gravid så hadde barnet garantert blitt kraftig skadet elelr misdannet om ikke verre... så legen hadde ikek latt meg beholdet det og i en så ung alder som ejg er i så er jeg ikek forberedt for ett barn som trenger pleie mangen år etter min bortgang også...

mvh: JULE GLEDEN!!! *hihi*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...