Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

klaget over forrige gang at jeg følte meg ikke gravid,hadde få symptomer,og sa etter MA at neste gang vil jeg være kvalm. Men skulle visst ikke ha ønsket det,har stort sett vært kvalm siden jeg våknet i natt,da var kl 04.45. Fortsetter det slik så blir det noen lange uker og mnd! leste råd mot kvalme på kjerringråd, så nå har jeg vært på butikk og kjøpt mandler,blå farris og eplejuice. Hjelper ikke det så vurderer jeg akupunktur. Går med armbånd mot kvalme kjøpt på apoteket, men de hjelper lite. Nei får vel bare ta en dag av gangen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt gode tips om ingefærkapsler. Var selv og handlet meg en pakke idag :) Håper de hjelper:)

Skrevet

Har bare vært trett og hatt super-apetitt som symptomer til nå, men i natt kom kvalmen.. Er kvalm og føler trang til å spise, trur det skal gå over da, spiser, men blir kvalm av maten.. Haha, lett skal det ikke være;)

Skrevet

uff, ja kjenner igjen den! har vært kvalm i tre uker jeg nå! var så matsugen en periode her,men klarte ikke å spise..og nå er jeg egentlig ikke sulten eller.. litt kvalm, og dødssliten hele tia!! er ikke lett dette...

Skrevet

Jeg har sagt det før men sier det gjerne igjen; prøv akupunktur:) 3 behandlinger og jeg er nesten kvalmefri. I tillegg anbefaler jeg å spise hver 3. time, hver 2. hvis du må. Går det langre tid enn det blir jeg bare trøtt, mer kvalm og får ondt i hodet.

Klem fra meg:)

Skrevet

jeg kommer nok til å prøve akupunktur,nevnte det for sambo nå,men han har ikke tro på det. Men så slipper han å gå konstant kvalm hele tiden. Har prøvd å spise litt,men får ikke i meg så mye. Har vært konstant kvalm siden 04.45 i natt og stikninger i magen. Hadde nesten ikke symptomer sist og følte meg ikke gravid,da mistet jeg. Nå er det motsatt så kanskje det er ett tegn på at det går bra denne gangen? da er det verdt å være kvalm synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...