Gå til innhold

Babyklær på sykehuset?

Anbefalte innlegg

Hei jenter:)

Tar dere med dere klær til babyen for alle dager eller kun "hjemreise-antrekk"? Bruker småtassene vanligvis bare "body"

og teppe på sykehuset? Lurte plutselig litt på om jeg skulle ta med en liten "garderobe" eller hva..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8947241-babykl%C3%A6r-p%C3%A5-sykehuset/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jag har packat en mössa, body, byxa med fötter och en varmare överdragsbody ifall det är kallt? Vädret är ju lite växlande just nu... och blöjor 2-4 kg?! Det har de ju där men jag tänkte vara förberedd och ha så då packade jag ner det lika så gott! Så, ja, jag tar med kläder till bebin... i beige då?! :D

Jeg tror jeg skal ta med et sett med klaer utenom hjemreiseklaerne. Noe jeg kan ta paa han naar det er fotografering og besoek og saann....ellers regner jeg med at han blir mest i body og pledd ja, som noen over sa. Men syns det er litt stas aa pynte han litt til besoek og til avisbildet da... :)

Annonse

Det spørs litt hvor du skal føde.Jeg skal på Ullevål og på hotellet,så sant det er ledig og alt er bra etter fødselen og dit må man ha med klær til babyen,bleier,stelleprodukter,bind til deg selv,ammeinnlegg og ellers alt man trenger....Så jeg har pakket ned 8 bodyer,noen langermede og noen kortermede,et par bukser,sokker og et helseteppe..kan måtte regne med å skifte opptil 3 ganger pr dag,gulp,lekkasje osv.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...