Gå til innhold

påmelding i den nye klubben


Mamman til Ask (12/06)

Anbefalte innlegg

Hei

ser at en del sliter med å få meldt seg på?

når dere er på siden http://www.freeforum101.com/desemberklubben/ er det noe som heter "bli medlem" på toppen av sida... trykk på den, godta betingelsene, lag brukernavm og passord (husk at emailadressen må stemme), skriv koden som står der (en haug med bokstaver og tall) og så går helt ned på siden og trykk på OK

 

så er det bare å logge seg inn og komme i gang :)

 

det er det hele.. håper dere får det til :) savner dere "der borte"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sida bare låser seg for meg, merkelige greier. får logge meg av å så prøve på nytt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er rart... har jo tatt bort alt av verifiseringsgreier for å gjøre det enkelt...

men hvis du (og evtl andre som har problemer) vil, kan dere sende meg en privat mld med ønsket brukernavn og deres emailadresse, så skal jeg sette opp konto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter at jeg har akseptert..... og er over 13 år osv.. skjer ingen verdens ting. alt låser seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Etter å ha gjort det samme fleire gonger uten å ha gjort noko feil (når eg først skjønte det med den tallkoden..), så gjekk det til slutt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har fått det til nå:) men tar litt tid før jeg skjønner noe av det da hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært innpå på lenge fordi jeg har drevet å rotet med å komme inne på riktig klubb (lang, og flau historie). Hva er den nye klubben og hvem er den for???

Følger visst ikke med i timen.... ammetåke???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter denne opp jeg....Så kan de som ikke har fått det med seg og som lurer finne frem til den nye desemberklubben:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...