Mona2 Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Hvor lenge holder denne bagen? Får baby i August, og lurer på når jeg må regne med å bruke sportsvogndelen....
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 En venninne av meg hadde denne vogna. Dattern hennes er like gammel som min altså født i september og hun måtte bytte før juletider
Lille søtnos Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 Vi brukte vår i vinter med ullpose til jenta var 5.5 mnd. Da byttet jeg fordi det begynte å bli litt liten plass. Hadde det vært sommer kunne vi nok ha brukt den lenger.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 Bagen er ca 74 cm lang... De sier den holder til 4-6 mnd... Det er da de aller fleste må bytte over. Kommer heeeelt ann på størrelsen på barnet...
Murmeline Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 En augustbaby jeg kjenner måtte ut av dreamibagen i januar. August er blant de "verste" mnd å få baby med tanke på vogn; man ønsker gjerne en lun (les: bag) vogn i de kaldeste mnd som jan og feb. I vinter var det veldig mildt, og jeg brukte sportsvognen Freestyle i februar på mitt septemberbarn, men bare på de mildeste dagene. Da det var -10 grader tok jeg heller den store bagvognen.
JuniGutt06+OktoberJente08 Skrevet 12. april 2007 #6 Skrevet 12. april 2007 Jeg fikk junibaby og brukte bagen til gutten vår var 6.5 mnd. Han kunne brukt den litt lenger men ville sitte oppe så sportsdelen passet best fra da av.
Gjest Skrevet 13. april 2007 #7 Skrevet 13. april 2007 jeg har freestyle fra 1. mann og skal kjøpe til bag til den når jeg får ny baby i september. jeg skal selvsagt bruke baggen så lenge som mulig, men hvis knøttet vokser ut av baggen og jeg synes det er for tidlig å sitte bare i sportsvogn, har jeg tenkt å kjøpe en billig (carena) mykbag og bruke oppi sportavogna, så blir det litt lunere inni der og litt mere "babyvogn".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå