Syltetøy1 Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 heei. ) Hvordan går det med deg?? Mange symptomer? Vi har jo Ikm samme dagen, så er jo koselig å ta følge på den store symptomjakten!? ;o) Her er det litt murringer, ømme pupper, sliten og trøtt osv osv..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Hei=) Her går det bra, er så spent! Har stikkinger og litt murringer i underlivet, fått litt kviser og er trøtt;-P Også er temperaturen høy. Når skal du teste? Skal teste på lørdagen jeg=) Har så kort lutealfase, så er mulig at det er for tidlig. Koselig å ta følge på den store symptomjakten ja;-) Du har jo mange lovende symptomer. Håper det har klaffet for oss begge! xxxxx Så kan vi følge hverandre oppover 1. 2. og 3. tri=)
Syltetøy1 Skrevet 12. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2007 Jeg er så ekstremt utålmodig...teste nå nettopp; Negativt. Tror du håpet er ute da? Burde jo ihvertfall ha kommet en SVAK strek hvis jeg er gravid?? :-/ men men. håper er ikke helt ute så lenge ikke mensen har dukket opp. Har to tester til, så regner med å teste lørdags morgen om ikke mensen er kommet til da.. ) Har du testa noe? Vi krysser fingrene for at begge blir fort gravide. ;o)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 Håpet er absolutt ikke ute! Skal man teste før IKM må man teste med morgenurin=) Kysser fingrene for at vi begge tester positivt på lørdag. Har lyst til at vi skal bli en av de mange som allerede har ropt jippi denne uka;-) Jeg testa på dag 8, 3 dager før IKM, selvfølgelig neg. Håper den ble neg fordi det var for tidlig. Irriterende å ha så kort lutealfase. Krysser fingrene for at begge blir fort gravide ja=) Helst at vi er det nå. Er samboern din like spent som deg?
Syltetøy1 Skrevet 12. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2007 Ja, det beste hadde jo vært at vi begge er gravide nå ja. ;o) Vi satser på det! Jeg har en lutefase på ca 13. dager.. Dvs at om jeg er gravid er jeg 4.uker på lørdag, om jeg ikke tar helt feil. Joda, han er også spent. ;o) Men tror nok jeg er litt mere spent siden det er jeg som kjenner på alle de spennende symptomene i kroppen min og ikke han. hehe. ;o) Men han gleder seg veldig over dette, og det gleder meg enormt. ) Enn der da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå