Gå til innhold

dreamer!! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

heei. :o)

Hvordan går det med deg?? Mange symptomer?

Vi har jo Ikm samme dagen, så er jo koselig å ta følge på den store symptomjakten!? ;o)

Her er det litt murringer, ømme pupper, sliten og trøtt osv osv.. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei=)

Her går det bra, er så spent! Har stikkinger og litt murringer i underlivet, fått litt kviser og er trøtt;-P Også er temperaturen høy.

Når skal du teste? Skal teste på lørdagen jeg=) Har så kort lutealfase, så er mulig at det er for tidlig.

Koselig å ta følge på den store symptomjakten ja;-) Du har jo mange lovende symptomer. Håper det har klaffet for oss begge! xxxxx Så kan vi følge hverandre oppover 1. 2. og 3. tri=)

Skrevet

Jeg er så ekstremt utålmodig...teste nå nettopp; Negativt. Tror du håpet er ute da? Burde jo ihvertfall ha kommet en SVAK strek hvis jeg er gravid?? :-/ men men. håper er ikke helt ute så lenge ikke mensen har dukket opp. :P Har to tester til, så regner med å teste lørdags morgen om ikke mensen er kommet til da.. :o)

Har du testa noe?

Vi krysser fingrene for at begge blir fort gravide. ;o)

Skrevet

Håpet er absolutt ikke ute! Skal man teste før IKM må man teste med morgenurin=) Kysser fingrene for at vi begge tester positivt på lørdag. Har lyst til at vi skal bli en av de mange som allerede har ropt jippi denne uka;-)

Jeg testa på dag 8, 3 dager før IKM, selvfølgelig neg. Håper den ble neg fordi det var for tidlig. Irriterende å ha så kort lutealfase.

Krysser fingrene for at begge blir fort gravide ja=) Helst at vi er det nå.

Er samboern din like spent som deg?

Skrevet

Ja, det beste hadde jo vært at vi begge er gravide nå ja. ;o) Vi satser på det! Jeg har en lutefase på ca 13. dager.. Dvs at om jeg er gravid er jeg 4.uker på lørdag, om jeg ikke tar helt feil. :P

Joda, han er også spent. ;o) Men tror nok jeg er litt mere spent siden det er jeg som kjenner på alle de spennende symptomene i kroppen min og ikke han. hehe. ;o) Men han gleder seg veldig over dette, og det gleder meg enormt. :o)

Enn der da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...