Gå til innhold

Hvor ble det av kvalmen???


Heiaar har blitt 2-barnsmor

Anbefalte innlegg

Begynte med skikkelig kvalme lørdag 30. mars. Var dårlig hele påsken med masse kvalme - ble en mager påske, gitt. Men nå er jeg på dag 2 uten kvalme! Skal jeg virkelig slippe så billig unna, eller kan den fortsatt komme tilbake? Er 7+1 i dag. Hører jo at kvalmen ofte gir seg rundt uke 9. Var hos lege på tirsdag å så hjerte slo....

Men er driiiit trøtt og sliten og skikkelig Frøken Hormonella :-) Klarer ikke helt å glede meg over at jeg er gravid, men regner med at dette vil gå seg til. Noen som har opplevd det samme med kvalmen? Har den i så fall kommet tilbake? *krysser fingrene*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det litt som deg. Er i uke 8, og kvalmen har gitt seg litt. Føler meg litt "uggen" fra tid til annen, men ikke så kvalm som jeg var.

Problemet er at jeg er så utrolig sliten. Tror ingen kan sette seg inn i hvor sliten en er. Derfor er heller ikke jeg så utrolig glad for å være gravid. Men alle sier at det kommer når en begynner å kjenne litt liv. Nå er alt bare litt fremmed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har termin 3.desember, ganske likt deg tenker jeg. Jeg har også vært vanvittig kvalm. Hele påska gjennom. I går hadde jeg en skikkelig pyton dag med oppkast. Bare jeg så på samboeren min, kastet jeg opp. Jeg har i hele perioden vært og tisset gjennom natten. I går sloknet jeg klokken 22.00 og sov til 06.00 uten nattevandring. Jeg er ikke tissetrengt og ikke kvalm. Jeg blir nesten bekymret.... Har hatt så mange symtomer, så ingen i dag.... Er dette vanlig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 10+1 og kvalmen ga seg ganske nøyaktig etter fullgåtte 9 uker. Fantastisk deilig; jeg satser på at den ikke kommer tilbake nå:) Denne uken har jeg i det hele tatt vært i super form; trent masse og hatt normale arbeidsdager. Men det er veeeldig deilig når kvelden kommer og det er "lov" til å legge seg:) Jeg krysser fingrene jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var kvalm i uke 6, så var det stopp en hel uke og jeg trodde jeg slapp billig unna, så kom den ti ganger sterkere tilbake i uke 8+9 så jeg måtte begynne m akupunktur, jeg hadde det helt forferdelig!! Nå er jeg 9+3 og jeg har det bedre enn på lenge. Så ikke se bort fra at den muligens kommer tilbake:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, da... Kan ikke puste helt ut enda, skjønner jeg.... :-) men er lov å krysse fingra, da..... Godt du føler deg bedre nå, da hvertfall. Virket akupunktur fort? Har prøvd det før - blant annet for å prøve å bli gravid, men hun jeg gikk hos mente jeg hadde nål-skrekk. Men er vel verd å prøve det hvis det er så effektivt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg kjenner meg igjen! en liten anelse kvalme komme innimellom, men det gjør liksom ingenting i forholdt til hva jeg har følt tidligere.. etter tre uker med kvalme er dette luksus! jeg er 6+5 på vei.. (håper bare det ikke kommer igjen da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...