(-: Ida&Tilde sin mams :-) Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 noen som har erfaringer med bilstolstetet til emmaljunga?? (det fra 0 til 6 mnd)
Mayla;) Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Vi hadde tenkt å kjøpe dette, men setet er så forsinket i produksjon (les: januar 2007), at ingen vet når det vil komme. Det er foreløpig 3 mnd forsinket, og det kan fort gå 3 mnd til. Er visst noen problemer med firmaet som skal montere selene i setet. Britax Baby Safe Plus passer oxo på Emmaljunga understell, med adapter. Spør etter det i butikken som selger vognen. Dette setet får du oxo med isofix base. Hilsen en som har sjekket ut "alt" med Emmaljunga ;o)...hehe!
(-: Ida&Tilde sin mams :-) Skrevet 12. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2007 tusen takk for hjelpen!! :-)
Nr-2-i-magen Skrevet 13. april 2007 #4 Skrevet 13. april 2007 Britax Baby Safe Plus passer ikke til Emmaljunga!!! Britax Baby Safe Plus sete som er fra 2005 produksjon passer, men ikke de som produserer nå. Jeg har sjekket dette ut hos Barnas Hus.
(-: Ida&Tilde sin mams :-) Skrevet 14. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2007 syns for min del ikke at det britax sete er noen fint uansett.. så tror jeg får stille meg i kø for å få tak i et emmaljunga. har ikke termin før i september så bør vel gå bra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå