Gå til innhold

Teutonia Spirit S3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, noen som har denne vogna? Jeg lurer på om det er bra 3-hjuling?

Det jeg er mest kritisk til er at man bare kan ha luftkanalhjul, og er redd for at vogna rister mye pga hjulene. Eller går det greit? Er det god demping på den?

Og så lurer jeg også på om den tar stor plass i bilen i forhold til eks Teutonia Mistral eller Prestige.

Jeg vil ikke ha en ren fremovervendt vogn, derfor har jeg bestemt meg for Teutonia sin, siden den kan snus begge veger. Vil helst ha en 3-hjuling, og syntes denne ser bra ut.

Takker for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En i barselgruppa mi har hatt problemer med framhjulet.. Fått nytt da.

Skrevet

Jeg har denne vogna og er veldig fornøyd. eneste at det er vanskelig å komme til kurven under når barnet sitter vendt mot deg. jeg har bestilt meg TFK nå, men det er bare fordi jeg har litt vogndilla og vil prøve flest mulige. så si ifra hvis du er interessert i å kjøpe, den var ny i desember.

Skrevet

Jeg er muligens interessert...

Hvilken farge er det på vogna?? Pris ?:)

Skrevet

den er helt svart, det fashion konseptet. tenkte å ta ca 4000, siden den er 4 mnd gammel og nesten kun brukt til soving. da følger det med det orginale regntrekket som koster 450 kr, det er også svart. har kvitteringen også.

du kan jo ta kontakt på mail hvis du fortsatt er interessert;

[email protected]

Skrevet

Jeg er fornøyd med vogna, bortsett fra hjulene. Dersom du bare skal trille i byen og etter asfaltert vei er de helt greie, men i terrenget og i snø er de elendige. Mener i alle fall jeg.

Skrevet

Man får kjøpt lufthjul til bakhjulene, vi har det, kjøpt på Barnas Hus i Sandvika. Mye bedre på vinterføre :). Kostet rundt 500,-.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...