Gå til innhold

UL i dag - krysser fingrene

friskogrask/Stellamamma☆

Anbefalte innlegg

Skal inn på UL igjen i dag. Da skal vi være 10+6, og jeg har vært skikkelig urolig de siste dagene.

Hadde en MA i desember, og det ble da sagt at fosteret døde i uke 8. Jeg har derfor hatt den som en grense for min egen del; "passerer vi uke 8 så går det bra denne gangen."

Tror jo egentlig at det går bra, men...

Fortsetter under...

Sannsynligheten for at det går bra er overveiende stor!!

Ser på profilen din at vi er ca like gamle (jeg er også 69-modell) , jeg hadde MA i november og er også gravid igjen. Har ingen barn fra før.

Jeg er 8+6 i dag og skal på ny ultralyd når jeg er 12+4 i forbindelse med duotest. Synes tiden går veldig sakte og prøver å ikke tenke for mye på det, men det er jo lettere sagt enn gjort. :-)

Men som jeg startet med å si : det er størst sjanse for at det går bra.

Takk for trøstende ord - og jo da, du hadde rett; alt var helt fint!! :oD

Krabaten var 4 cm og beveget både armer og bein. Fikk helt uoppfordret med et 3D-bilde sammen med de "vanlige" bildene - helt utrolig!!!

Var både litt andektige, men ikke minst STORfornøyde da vi gikk ut derfra. På turen hjem ble det handlet garn til vognteppe, kjønnsnøytralt enn så lenge.

Fremdeles muligheter for at noe skal gå galt, men sånn er nå livet ellers også, og jeg vil nyte dette nå - og glede meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...