Gå til innhold

April: Da har vi endelig fått møte sambo sin datter :D

Anbefalte innlegg

Vi har hatt fin kontakt på msn siden hun tok kontakt med oss. Tirsdag i påskeuken skulle hun en tur på badeland her ute med oss,og spurte om hun fikk treffe oss.

Jeg skulle jobbe og sambo skulle i begravelse den dagen.Men siden jeg jobber på kjøpesenteret hvor badeland ligger så sa jeg at hun kunne jo komme innom meg en tur.

Tøff jente dette må jeg si, for hun kom innom meg hun. Kom inn i butikken og sa Hei jeg er Anniken. Måtte jo gi henne en god klem og ja jeg ble litt blank i øynene:) Herregud så godt det gjorde å gi henne en klem.

Hun kunne jo ikke gå tomhendt fra meg selvfølgelig *hihi* Så jeg sa hun fikk plukke seg ut noen klær hun likte. Hehe og da fant vi tonen veldig fort. Det hun prøvde og likte fikk hun.. Ja litt sprø jeg,men hun fortjener det også.

Da jeg var ferdig på jobb gikk jeg hjem å hentet Emilie for hun ville så gjerne treffe lillesøsteren sin. Så det var en spent jente som sto å ventet utenfor badeland da vi kom.Vi var sammen 1 time før hun måtte reise hjem.

Noen dager etter spurte hun meg om hun kunne ta seg en tur ut til oss 1 påskedag.Selvfølgelig svarte jeg. Men jeg måtte ikke si noe til faren for hun ville overraske han. Men jeg måtte jo si det til han siden jeg skulle hente henne.

Sambo sto på kjøkkenet da vi kom og jeg ropte at han hadde besøk:)

Han kom ut i gangen til oss og der hilste han på sin datter som han ikke har sett på 12 år. Jeg trodde det skulle komme noen tårer hos han, men det gikk heldigvis bra. Sipeguri som jeg er sto bak å tørket tårer og da bare lo de ;)

Det var en kjempekoselig dag sammen med Anniken og resten av familien skal hun treffe når vi feirer 2 års-dagen til Emilie.

Så nå er vi blitt en familie på 6 og det gjør så godt.

Klem

Fortsetter under...

Så utrolig bra - eg får selv tårer i øynene av å lese dette.

Du bør være så stolt av deg selv - og det tror eg hele familen din er.

Du er et kjempe godt menneske som har gjort så mye for å få denne jenta inn i familien.

Kjempe tøff jente, var sikkert rart å få høre at fars familie vil ha kontakt med henne etter så mange år. Har nok gått en del tanker rundt i hodet hennes. Men godt hu ville bli kjent med dere - slike famile gjenforeninger er så godt å høre om.

Helt rørt her ;)

Hvis du er sipeguri tør jeg ikke tenke på hva jeg er..! Ble nesten på gråten bare av å lese det korte innlegget ditt her!! Du har jammen vært tøff altså! Og så fantastisk at dere har funnet tonen og blitt familie alle 6!! Blir nok en spesiell 2-årsdag! ;)

stor klem fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...