Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde forsøk i naturlig syklus denne gangen!

Jeg ble fulgt på UL og når egget nærmet seg modent, ble eggløsningssprøyta satt. 2 dager senere ble det tatt ut. Dette ble gjort uten bedøvelse da det dreide seg om bare ett stikk.( Du får helt sikkert medisin, da du ikke har prøvd det før. Jeg har dessverre tatt egg ut flere ganger, men nå vet jeg hvor smerteterskelen er! Hehe..)

Jeg hadde og ett egg i frysern som ble satt opp samtidig.

Nå går jeg her og trodde jeg hadde hatt en SA i forrige uke, men det er visst hcg tilbake.. Den er stigende, men ikke så mye som ønskelig... *sukk*

Lykke til!

Aleris i Oslo tilbyr såkalt IVM-forsøk hvor du ikke må igjennom hormonkrausellen, men hvor flere umodne egg hentes ut på dag 10 - 12 i syklussen og modnes ferdig i lab. Det koster ca. 14 000,-

Vi vurderer dette nå, så jeg har ingen pers. erfaring enda, men anbefaler deg å kontakte Aleris.

:-)

Takk for opplysningen;)

Tror nok å prøve i naturlig syklus er det rette for oss da. Vi har jo bare fra før både jeg og samboeren min. Det er bare det at jeg er sterilisert. Er litt engstelig også for å bruke hormoner da jeg har vært plaget med angst /depresjoner tidligere. Håper det går i orden for dere.. Skal krysse fingrene. ;)

Lykke til til dere også.

Nanna 71

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...