Gå til innhold

November: Grøt og urolig natt.


Gjest

Anbefalte innlegg

Nå har Eir bikket fem måneder og siden jeg begynner å bli litt vel trett av natteamming tre-fire ganger per natt tenkte vi å forsøke grøt. Har gitt smaksprøver. Først en t-skje pulver og i går to t-skjeer med grøt pulver. Hun liker det og ville gjerne ha mer. Hr ikke vist tegn poå magen\knip og har også fått litt sviskesaft i tillegg. Men i natt var hun våken hver eneste time natta gjennom og spiste.. hun sovna ti og jeg var oppe halv ett, halv to, tre, kvart over fire, ti over fem, kvart over seks, ti over sju og så sto vi opp kvart på åtte. halv ti kom den ladningen med bæsj i bleia og nå sover hun søtt sin formiddagslur.

Det jeg lurer på er om dette er normalt etter grøtstart eller tror dere det var avføring som plaget henne i natt? Var ei uke siden sist. Har jo hørt at noen babyer blir mer urolige på natta når man starter med mat, men er det noe som går over ganske fort eller er dette livet de neste månedene? Vil gjerne høre litt fra dere som har startet med grøt og som fikk urolige netter etterpå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har begynt med grøt. Han spiser nå en hel porsjon.

Men spiser kl 23/24 - 04 - 06 enda. Eller nå. Før kun ca 4.

Jeg tenkte begynne med grøt til frokost og, og da blir det ikke mer natt mat på han. Håper på å klare det, ikke noe lett for jeg har en som ikke tar smokk.

Kan jo være hun har økedøgn og da?

Jeg hadde det sånn rett før jeg begynte med grøt. Nå har jeg masse melk. Faktisk glad for å ha melkespreng igjen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...