Gå til innhold

April: Endelig- der er dere jo!!

Anbefalte innlegg

Her har det vært mye krøll på dataen i det siste- både fra vår side og DiB. Så har ikke fått fulgt med på utviklingen her siste måneden(e). Skjønner vi har gått glipp av mange fødsler og 2-års dager og ikke minst hemmelig-venn runde. Har tenkt å kjøpe en ekstra gave til Litago og si at det er fra en hemmelig venn! hehe- ikke alltid mannen i huset er enig i alt jeg vil kjøpe til jentene- så nå har jeg en sjanse til å få viljen min!

Nå skal jeg til å lese så mange innlegg jeg klarer før jeg må avgårde og gjøre andre ting; vil bare benytte sjansen og si et samlet

GRATULERER SÅ MASSE!!!!! til alle som har(og snart får) en nybakt toåring i hus, og til alle som har verpet fra seg siden sist, og til alle som måtte ha fått en ny spire i magen. :-) Og mens jeg er i gang: til alle som føler at de fortjener en gratulasjon! (Det burde vel dekke det meste :-p)

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8943781-april-endelig-der-er-dere-jo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja her gjemmer vi oss - har vore litt frem og tilbake her. Men me klarte å redde klubben vår. Heldigvis.

Ja gaver er jo kjempe kjekt - eller "patte" som Hanne sier. Elsker dem. Så en ekstra fra en liksom hemlig venn høres moro ut... ;)

jepp! Her er vi! Vi leiter fremdeles etter noen flere som ikke har funnet tilbake..hehe.. Men satser på at alle snart er trygt på plass igjen!! ;) Har vært mye tull, men massivt oppmøte og støtte i ryggen for klubben vår så fikk vi den tilbake!! -Heldigvis!! -Håper de tenker seg om to ganger før de gjør noe lignende igjen!! ;)

Og suger til meg et par gratulasjoner! hehe.. Iallefall en av de ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...