Trollmor1 Skrevet 12. april 2007 #1 Del Skrevet 12. april 2007 Her har det vært mye krøll på dataen i det siste- både fra vår side og DiB. Så har ikke fått fulgt med på utviklingen her siste måneden(e). Skjønner vi har gått glipp av mange fødsler og 2-års dager og ikke minst hemmelig-venn runde. Har tenkt å kjøpe en ekstra gave til Litago og si at det er fra en hemmelig venn! hehe- ikke alltid mannen i huset er enig i alt jeg vil kjøpe til jentene- så nå har jeg en sjanse til å få viljen min! Nå skal jeg til å lese så mange innlegg jeg klarer før jeg må avgårde og gjøre andre ting; vil bare benytte sjansen og si et samlet GRATULERER SÅ MASSE!!!!! til alle som har(og snart får) en nybakt toåring i hus, og til alle som har verpet fra seg siden sist, og til alle som måtte ha fått en ny spire i magen. :-) Og mens jeg er i gang: til alle som føler at de fortjener en gratulasjon! (Det burde vel dekke det meste :-p) Mange klemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 12. april 2007 #2 Del Skrevet 12. april 2007 Ja her gjemmer vi oss - har vore litt frem og tilbake her. Men me klarte å redde klubben vår. Heldigvis. Ja gaver er jo kjempe kjekt - eller "patte" som Hanne sier. Elsker dem. Så en ekstra fra en liksom hemlig venn høres moro ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 12. april 2007 #3 Del Skrevet 12. april 2007 jepp! Her er vi! Vi leiter fremdeles etter noen flere som ikke har funnet tilbake..hehe.. Men satser på at alle snart er trygt på plass igjen!! Har vært mye tull, men massivt oppmøte og støtte i ryggen for klubben vår så fikk vi den tilbake!! -Heldigvis!! -Håper de tenker seg om to ganger før de gjør noe lignende igjen!! Og suger til meg et par gratulasjoner! hehe.. Iallefall en av de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå