Gå til innhold

November: Har deres snudd seg fra rygg-mage og mage-tygg?


Fantasiløs m/ 2 vakre gutter

Anbefalte innlegg

Når han bare var et par mnd snudde han seg fra mage til rygg (trodde jeg)!

For et par uker siden lærte han seg å snu seg fra rygg til mage! Ser jo nå at første gangen han gikk fra mage til rygg, bare var et uhell ja!

 

Når han ligger på magen et par min, så begynner han å skrike for da kommer han seg ikke tilbake igjen! Snur han, og så går det et par minutter så er han på magen igjen! Osv osv osv

 

Gjør deres sånn? Eller har de lært seg å komme over på magen igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Malaika rullet fra rygg til mage første gang en uke før hun ble 4 mnd, og fra mage til rygg et par dager senere.

Hun vil ikke ligge på ryggen mere etter det. Hun ruller rundt med en gang jeg legger henne ned. Hvis jeg ligger å ammer henne så er hun over på magen med en gang hun er ferdig. Jeg rekker ikke reise meg en gang før hun er over :-)

Når hun ligger på magen så vrir hun seg rundt. Ikke så ofte hun ruller tilbake på rygg igjen. Oftest skjer det fordi hun har så god fart når hun ruller rundt på magen at hun bare ruller videre og ender opp på rygg igjen. Hender hun overrasker seg selv litt der av og til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har nettopp begynt å snu seg fra rygg til mage. Han greier av og til å snu seg andre veien også, men ikke alltid han skjønner det, så da blir det skriking og jeg må snu han. Ligger en stund på magen da, og løfter rompa og kaver for å komme fremover......-men det skjer jo ikke. :)

 

På 6 ukers kontrollen snudde mini seg fra mage til rygg mange ganger og legen syntes han var SÅ flink......, men det var jo bare et tungt hode og ubalanse som gjorde at han bikket rundt, ikke noen bevisst handling, det er jeg rimelig sikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eir rullet fra rygg til mage to dager før hun var fire måneder. Og så fulgte tre uker som de du beskriver der hun etter få minutter på mage hylte fordi hun ikke ville ligge sånn. Vi snudde og så gikk det x antall sekunder før hun igjen lå på magen og gryntet.. Etter tre uker kom hun seg tilbake selv noen ganger og noen ganger ikke. Nå ruller hun begge veier stort sett som hun vil, men hender at hun ikke helt er med på hva hun selv gjør da og havner helt feil vei.. Hun vil stort sett bare ligge på mage nå. Ser jo mye bedre da.. Litt morsomt å se på da.. Så fatt mot. Etterhvert kommer han seg tilbake selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min rullet fra rygg til mage da han var knapt 2.5 mnd gammel,hadde rullet fra mage til rygg før det,men vet ikke helt sikkert når,for de sier jo at det barae kan være uhell,så en skal ikke henge seg så veldig opp i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småen min gjør ingen av delene.. Men vi øver på fra rygg til mage, så tror ikke at han er så langt unna..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ina er akkurat likedan.

Ruller fra rygg til mage så fort jeg legger henne fra meg.

Der ligger hun og koser seg og leker, men etter en stund ligger hun å roper på å bli snudd for da er hun sliten.

Legger henne over på rygg igjen, men før jeg har snudd ryggen til, har hun rullet over igjen.hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han rullet rygg- mage dagen før 4 mnd, uken etter rullet han to ganger andre veien, men så blei det stopp.. Men nå da han blei 5 mnd fikk han dreisen på det igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han rulla fra rygg til mage når han var 4 mnd og ei uke. Nå har det gått en uke til, men han har ikke rulla tilbake ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...