Happymom! Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Og stemmer det at den ikke har regulertbart fotbrett, og ikke full liggestilling? Tror jeg har bestemt meg for denne vogna med en hardbag og gleder meg til å gå å se på den i butikken;)!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Det er ikke håndbrems og den har ikke regulerbart fotbrett. Jeg savner ikke noe av dette, men håndtaket er heller ikke regulerbart og dette syns jeg er litt irriterende for det er ganske høyt. Det er full liggestilling. Stødig og lett å trille.
It's all about me Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 Må bare legge til at håndbrems er utrolig bra å ha hvis du bor et sted med bakker. Selv vil jeg aldri velge en vogn uten etter å ha blitt vant med det. Om regulerbart fotbrett er viktig eller ikke har det vært flere hissige diskusjoner på her inne, selv er jeg en av de som ikke ville valgt vogn uten det heller. Bare tenk selv å sove med beina ned hele tiden.
It's all about me Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 Vil heller anbefale TFK Joggster Twist.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 Jeg syns vogner med håndbremser har en tendens til å gneldre når bremsen brukes, som sykler. Virker også som de henger seg på og vogna gnisser i vei hele turen. Men bor man i bratte bakker skjønner jeg at det er kjekt.
Happymom! Skrevet 12. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. april 2007 Hei! Har faktisk veldig lyst på tfk også ja, men det går jo ikke ann å ha bare en hardbag på den sies det....Jeg venter en ny baby og storesøster blir da 20 mnd... Er der håndbrems, regulertbart fotbrett og håndtak på tfk'en?
Bægge dætern Skrevet 13. april 2007 #7 Skrevet 13. april 2007 ja, håndbrems, reg fotbrett og -håndtak. må bruke softbag tror jeg.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 13. april 2007 #8 Skrevet 13. april 2007 Jeg valgte Duowalker fremfor TFK siden TFK ikke gir deg muligheten til å ha baby i bagen vendt mot deg som triller... Synes det er veldig ok å se babyen jeg da... Baby blir også liggende mye høyere enn storebror, så man slipper å bekymre seg får små klåfingre! Jeg savner i grunnen ikke regulerbart fotbrett, gutten min sover godt i vognen uansett han. Hadde brems på min forrige vogn, så derfor savner jeg det litt, men ikke så mye som jeg trodde jeg ville gjøre! Lykke til med vognvalget!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå