Gå til innhold

kan jeg komme inn

lys i mørket

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JAAA!! Klart du er velkommen hit! Og den testen kan jo bare bety en ting! Gratulerer, gratulerer! :o)

Har fulgt med deg og Lillingøsnske i rugetiden inne på Ass.befruktning, hun skulle jo også ha vært med over hit... Nå krysser vi fingene for at de kommende ukene går uten noe trøbbel og at det kommer en skjønn desemberbaby til sørlandet(?).

Velkommen over på dette hyggelige forumet. Aktiviteten er ikke like stor her som på Ass., behovet for denne støtten blir vel mindre etter som det utvkler seg til et "normalt" svangerskap og det meste blir mer og mer positivt.

Annonse

Jeg er 15+1 på vei i dag, ukene går... :o)

Ønsker deg lykke til framover. Det er greit å lufte tanker og bekymringer her inne og her er det mange med masse erfaring. Min erfaring er at de første ukene kan være fylt med mye engstelse og kan være tøffe! Håper du klarer å tenke positivt..du har blitt gravid!! Nyt følelsen når du kan.

Har du avtale om tidlig ultralyd på klinikken?

Hei lys i mørket..

kikka innom denne siden jeg...Turde endelig å teste meg idag..rugedag 14...handla test i arbeidstida, og tok mot til meg i kveld..Og den var positiv ! Hurra...!

Er allikevel litt skeptisk, fortsatt redd for at dette skal gå raskt over.. Men skal allikevel tillate meg å kose meg litt med tanken på at dette kanskje resulterer i en baby til slutt...Uæhhhh

Ringte du Porsgrunn idag, og hva skjer videre...?(Jeg ringer dem i morra)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...