Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Vel det er seg slik, som jeg også ser andre føler, at jeg blir opphisset av å tenke på at min mann tar ei annen dame. Og etter jeg fortalte det til han har vi hatt suuuuper sexliv! Han prater mens vi holder på om hva han skal gjøre på jobb idag(de skal spise lunsj sammen idag). Han går virkelig inn i detaljer, og jeg har fortalt han om sjekketriks han kan bruke. Så jeg har gitt han tillatelse til å ha sex med henne, og jeg passet på at han fikk med seg kondom og en hard pikk når han dro idag tidlig. Herregud så opphisset jeg blir av tanken!!! Bare det at han vil prøve seg på henne tenner meg skikkelig!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Håper virkelig du vet hva du gir deg inn på.... Er ikke sikkert det er så gjevt at mannen din har sex med noen andre hvis det viser seg at han virkelig liker det, kanskje faktisk mer enn han liker å ha sex med deg...?!?
Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 Hvordan gikk det ? Vær forsiktig - fantasi og virkelighet bør ikke alltid blandes. Håper det går bra med dere fortsatt !
Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #6 Skrevet 14. april 2007 Hallooooooooooooooooo H.I, vi venter i spenning!!
M_venter Skrevet 14. april 2007 #7 Skrevet 14. april 2007 Ja, vi venter vel ;op Og har han gitt deg tillatelse til å ta f.eks postbudet? ;op
2 søte små gutter Skrevet 15. april 2007 #8 Skrevet 15. april 2007 Tror du vil angre på dette en vakker dag, fantasier er ofte best som fantasier....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå