Gå til innhold

Hvor ble det av magen...

Anbefalte innlegg

Hei alle damer og vel overstått påske!

Begynner å bli i litt bedre form jeg nå og gleden over å være gravid begynner å ta ovehånd over kvalmen igjen (- heldigvis for jeg gikk rett i kjelleren og der var det ikke morro å være).

Nå er det bare en ting som jeg undrer meg over og det er magen min. I de forrige svangerskapene mine syntes jeg å huske at jeg tidlig kjente den lille bulen av en livmor nede i bekkenet mitt når jeg lå på ryggen (omtrent som en appelsin), men nå kjenner jeg ikke noe.

Leser at noen av dere kjenner kanten av livmora over symfysen allerede men jeg kjenner ikke noe til tross for iherdig trykking he,he...hmmm..kan nå vel mulig være at jeg er litt utolmodig da(for det er jeg;-)))) men jeg har alltid syntes den følelsen har vært så magisk siden det liksom har vært det første ordentlige tegnet på at det vokser noen inni meg...

Andre som ikke kjenner at påskeappelsinen er på plass enda?

Er ca 10 uker på vei.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8942888-hvor-ble-det-av-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

He, he :-)) Joda kan ikke klage på lufttrykket jeg heller... jeg har faktisk fått en sånn fin bilring (fin og fin fru Blom) rundt midja av luft og flesk...... eller som en dame kalte det "orgasmehåndtak"... Det er imidlertid ikke den uskyldige spiren sin skyld, men den konstante spisinga mi for å holde kvalmen unna;-P

Annonse

Så betryggende å høre at jeg ikke er alene i den båten da damer:-))) Må imidlertid innrømme at jeg fortsatt føler meg så usikker på denne graviditeten - så nå har jeg bestilt time til gynekolog på fredag for å få en ordentlig sjekk siden jeg ikke har fått time til lege før 7.mai. Gledgruer meg til det ja, men skal bli fint å få en sjekk uansett..I mitt første svangerskap gikk jeg til faste kontroller hos gynekolog og det var en utrolig fin og betryggende opplevelse.

Uff føler meg litt hysterisk nå, men hva har man spesialisthelsetjenestene til da??

Hi, hi tror forresten jeg må være den mest katastrofetenkende dama i hele novemberklubben akkurat nå:-))))

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...