Gå til innhold

Blødde men lillen hoppa rundt der inne den:)


Vårenzia

Anbefalte innlegg

:) Har vært bekymra med brunt og friskt blod i noen dager(ikke på rad) og var hos legen i går. Det fikk jeg se et lite hjerte som banket på skjermen og da vi holdt på å bli enige om at jo da, der var det jo liv, så hoppa spiren rundt noen ganger - som for å vise at det var det helt klart!! :) Legen min begynte å le! :)

Så nå håper jeg alt er ok - legen min sa at det ikke er noe dokumenter at man skal ligge eller ta det veldig med ro for å unngå abort ved blødning - så lenge man ikke hadde hardt arbeid, og holdt seg unna tunge løft. Så da lever jeg som normalt -og håper på det beste. Håper det går bra med alle dere andre som blør også!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så utrolig godt å høre,

 

Hvordan er det med Symptomene dine på graviditet?

Mine synes jeg har forsvunnet, og har nå bergynt å blø litt... så må hive meg til legen tror jeg å få skjekket.. er 9+6 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes brystene har vært mindre ømme, men kvalmen og trøttheten har vært verre...

Det er betryggende å komme seg til legen istede for å gå å lure! Jeg fikk også oppfølgingstime om to uker. Legen som foreslo det for at jeg ikke skal gå å bekymre meg for lenge. Digger legen min:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...