Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 12. april 2007 #26 Skrevet 12. april 2007 ååååååååå Lioevr! Fikk helt frysninger når jeg logga på og så innlegget ditt! Gratulerer riktig så mye, måtte spira sitte i 8 mnd til! Dette fortjener du virkelig! Lykke til på 1.tri, og glem oss ikke helt nå da! ;0)
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 12. april 2007 #27 Skrevet 12. april 2007 Å! Dette var deg vel unnt! Lykke til!!!
har4barn Skrevet 12. april 2007 #30 Skrevet 12. april 2007 Dette er bare så fortjent!!!!!!!!!! GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dodlimammatil2 Skrevet 12. april 2007 #31 Skrevet 12. april 2007 Gratulerer kjempemasssssssssssssssssssssssssse til deg :-) denne ganger gjelder det, nå skal det gå bra!!!!!!
tre+en=4?? Skrevet 12. april 2007 #32 Skrevet 12. april 2007 Helt HERLIG!! Var absolutt pá tide a tdet ble din tur ná! :-) lykke til videre- og ta vare pá deg selv og spiren!
whoopsie daisy Skrevet 12. april 2007 #33 Skrevet 12. april 2007 Gratulerer!! Nå ble jeg veldig glad på dine vegne! Jeg har jo sett historiene dine her på forumet, så det var veldig fortjent at du får en romjulsgave i år!!!!! Klem
Lillegull og spiren Skrevet 12. april 2007 #34 Skrevet 12. april 2007 ÅÅÅÅÅ GRATULERER SÅÅÅ MASSE:) SÅ HELDIG DERE ER:) KOS DEG MED DEN VOKSENDE MAGEN:)
Modesty Blaise Skrevet 12. april 2007 #35 Skrevet 12. april 2007 Så utrolig kult å høre Lioevr!! Dette fortjente dere! Supergratulerer og til lykke over på 1tri. Klem
babygullz <3 vilde Skrevet 12. april 2007 #36 Skrevet 12. april 2007 ååååååh =D så koselig..gratulerer =D
AniBer Skrevet 12. april 2007 #37 Skrevet 12. april 2007 Lioevr!!! Jippi!!!!!!!!!!! åhhh!! Jeg gleder meg med deg!!!! Trillet noen tårer da jeg leste det!! Håper denne spiren klamrer seg fast i ni mnd!!!!! Det fortjener du!!! KJEMPEgratulasjonsklem
2 fine små Skrevet 12. april 2007 #38 Skrevet 12. april 2007 Kjaere deg, *aapner en oel for aa feire* da det er det eneste vi har i hus av den slags... Hadde det vaert champagne, hadde jeg nok aapnet den. (sitter her med tidenes TR jeg da, saa en liten skaal er helt paa sin plass) Du har vaert superflink Lioevr, i den store spirejakten!!!! All forskning viser at det finnes ikke noe som heter flaks, flaks er for de som putter inn nok innsats, tid og dedikasjon - saanne som deg. Yeaaaaaaaaaaah! *puster litt ut og inn bare for aa fatte og glede meg paa dine vegne* og kjenner dette langt inn i tarmene (eller sjelen for de som er paa den vib'en) og bare nyter..... Gud HJELPE meg som det maa foeles i dine tarmer naa, du som er en av de beste her inne til aa beskrive hvordan det er for deg, gjennom alle runder av proeving...hurra! *skaaler med meg selv, og smiler ut i luften* tenk saa fantastisk at du som virkelig HAR JOBBET deg gjennom blod svette og taarer - naa er i maal! Det maa kjennes helt fantastisk for deg naa, og baaaaaaare nyt... *toerker en bitteliten taare* i ren glede over at det er haap i et hengende snoere og at det for noen av de beste i klassen bare handler om aa holde ut saa vil beloenningene komme....snufs Oi, oi, oi og jepp, rett til akupunktoeren naa og BARE egotripp i 8 mnd naa. *sender en liten stjerne fra Asia til deg akkurat naa, fra en balkong i jungelen* og haaper du kjenner det bittelitt. Alle er i seng, men jeg skulle bare sjekke uke 15 gjengen foer jeg la meg, og her sitter jeg og er saaaaaaaaa glad paa dine vegne. Det er utrolig hvordan de smaa spirene gjoer akkurat som de vil. Og tenk, Lioevr, naa kom akkurat den spiren som skal bli din romjulsbaby!! Hvordan kunne du vite det?? Mens du proevde og proevde og proevde.....du kunne jo ikke vite at det var akkurat den spiren..... =o)O= Skaal fra meg og nyt det som kommer...det blir nok en riktig god jul paa deg ja.
doffine Skrevet 12. april 2007 #39 Skrevet 12. april 2007 GRATTIS GRATTIS GRATTIS:-)))))))))))))))))))))))))))
Tasselur Skrevet 12. april 2007 #40 Skrevet 12. april 2007 Gratulerer så utrolig mye, Lioevr!!! Dette har du virkelig fortjent, er veldig glad på dine vegne!!! : ) Masse lykke til videre over til 1. tri og resten av svangerskapet! : )
*Vetlis* Skrevet 12. april 2007 #41 Skrevet 12. april 2007 Ååååååå gratulerer så utrolig mye Lioevr!! Detter fortjente du virkelig ;-) !! Ønsker deg masse lykke til fremover! Å du denne gangen er det din tur!
kine 24.12.2007 Skrevet 12. april 2007 #42 Skrevet 12. april 2007 JoHooooooo, jiiiiiiiiiiipppppiiiiiiiiii, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Gratulerer så masse. Det var virkelig fortjent etter så mye prøving. nsker deg masse lykke til fremover. Håper at spiren klorer seg godt fast denne gangen. Fikk selv pos test i går, så da kan vi jo slå følge inn i første trim )
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 12. april 2007 #43 Skrevet 12. april 2007 hei! gratulerer så mye med spira!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kanskje det blir et nyttårsbarn på deg da?!! Ikke uvanlig å føde et par dager over vet du..., he,he! Ønsker deg all hell og lykke på veien videre i svangerskapet. dette går bra skal du se!
Gjest Skrevet 12. april 2007 #44 Skrevet 12. april 2007 Hurra hurra!!! Gratulerer så masse! Jeg suger til meg litt babystøv og håper jeg kan slå følge over i første tri. etter testing nå til helgen! Kos deg med graviditeten og masse lykke og hell!
Incinta - snart Skrevet 12. april 2007 #45 Skrevet 12. april 2007 GRATULERER GRATULERER GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =D
tuppa prøvd lenge Skrevet 12. april 2007 #46 Skrevet 12. april 2007 jeg er vanligvis ikke inne på dette forumet lenger men følger med på bli gravid og er det noen jeg virkelig har tenkt på og ønsket alt vel så er det deg! er virkelig glad på dine vegne og ønsker deg en stooor dose lykke til! og ikke minst gratulere!!! dette er virkelig velfortjent!
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 12. april 2007 #47 Skrevet 12. april 2007 SÅ BRA!!! JEEEEJ ENDELIG!! ***GRATULERER SÅ MYE****
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 12. april 2007 Forfatter #48 Skrevet 12. april 2007 *sitter med tårer i øynene jeg* For noen fantastiske tilbakemeldinger. det er jo helt utrolig. At sååå mange kan være glad på mine vegne *sukkeh* Er litt der ennå jeg da, at jeg tror det ikke før jeg får se det. Så nå er det best at testene blir sterkere og sterkere, og at ingen blødninger eller smerter dukker opp. Har sinnsykt på følelsen at DENNE gangen er det virkelig vår tur Sitter her, solbrent og nøgd. Fikk lyst til å feire med pils selv, men det er jo utelukket. hehe Sender dere alle kjempemange klemmer. Fy så gode dere er. Kjente den stjernen fra asia når jeg syklet hjem i sta, var noe som blinket syntest jeg klemmeklemmeklemmeklemmeklemme
Attekattenoa Skrevet 12. april 2007 #49 Skrevet 12. april 2007 Gratulerer så mye!:-):-) Blir helt rørt jeg! Så artig å høre at det er mange inne her som har blitt gravide nå, krysser fingrene for alle vi som prøver:-)
Gjest Skrevet 12. april 2007 #50 Skrevet 12. april 2007 Nei, sååååååååå utrolig kuuuult!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Å, det fortjener du!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå