lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 JEG ER GRAVID!!! 4 dager før ikm våknet jeg med helt harde pupper, som var siiinnsvakt ømme på sidene, måtte ta en test Den var fan meg pos litt svak, men det er jo ikke rart, har jo ikm på mandag. Symptomer: Ømme brystvorter siden mandag, fra tirsdag kveld har jeg hatt gangsperre i venstre hofta... håper virkelig ikke at det er et symptom... Litt mer uren hud i dag, og unaturlig sliten i går kveld. Oppskrift: pga at det skjer så mye denne mnd, skulle vi være litt sånn aktig prøvefrie. he he. vi var syke helt frem til jeg faktisk trodde at jeg hadde hatt el, så hadde vi oss 3 skikkelige runder en kveld, og jeg våknet av el smerter morgenen etter. Spermen kom aldri ut igjen. åååh, er så sinnsykt glad nå!! men utrolig nervøs også. men prøver å se det positive: de siste gangene med pos test, har jeg fått svak test noen dager over ikm før jeg mistet. nå fikk jeg deg 4 dager før :) ååhhh :) Vi skal ha baby 27 desember :) ******************************BABYSTØV*******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
attpåklatt!! Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Jaaaaaaaaa!!! Nå skjelver eg vennen!!! Er sååååå glad på deres vegne!!! Jippi jippi!! Denne spiren skal du ha!!!! Samme overskrift har du som meg når eg ropte ut at min spire var på plass!! et godt tegn??!! Masse lykke til!! Kosemoseoverdose fra
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 12. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2007 åååh, takk vennen :) er helt svimmel og skjelven her. he he Så det var fra deg jeg hadde den overskrifta? hihi, husket ikke at den var brukt jeg. sorry, haha¨ satser alt på at denne spiren blir boende i 9 mnd nå ja :) noe annet er utelukket for meg, for nå er det nok med 15 pp og x sa. åååh, må snart løpe på jobb blæh *kommer til å gå å glise i hele dag*
attpåklatt!! Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 Ikke noe å si sorry for det!! Håper bare det bringer deg lykke.. hehe!!! Ikke lett å gå på jobb å nei.. føler jo det står i ansiktet med store bokstaver!! Skal du til noe lege nå.. få "hjelp" til at spiren kan sitte? Kos deg på jobb, og nyt følelsen!!! Du må vel ha nytt nick igjen du nå!! :-))
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 12. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2007 Jeg skal til akupunktør i dag, det er hun som skal ta seg av behandlingen. Legene vil jo ikke gjøre noe, i og med at de ikke fant noe feil. mente jo bare at det var skikkelig uflaks.. *grrr* meeen, dette går bra uansett tihi *bytte nick ja* nå bli det vel lioevr og spira. he he
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 12. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. april 2007 Det blei sånn *glise* *løøøøøøøpe av sted*
lotta72 har fått Anders Skrevet 12. april 2007 #7 Skrevet 12. april 2007 Gratulerer!!!!!!!!!!!!! Er såååååå inspirerede. Kjempe klem.
**Håper** Skrevet 12. april 2007 #8 Skrevet 12. april 2007 Hei kjære go-jenta, Lioevr. Juhuuuuuuu.....Jeg stakk tilfeldigvis innom her nå, og hva ser jeg nå, jo at du har blitt Gravid igjen. HURRA. Du er jammen meg fruktbar. Du har jo hatt så uflaks med å miste, så nå håper jeg virkelig at spira sitter godt fast og at dette skal gå bra. Så utrolig morro. Håper ellers alt er bra med deg. Savner dere jentene her vettu selv om jeg ikke er en prøver lenger. Men det går kjempe bra med kjærligheta. Nå har vi vært sammen i 4 mnd alt og tida går så fort. Vi tar det med ro og nyter tida sammen hver gang vi sees. Og ikke minst så koser jeg meg masse med dattera mi. Hun skal begynne på skolen til høsten. Herregud som årene går fort. Masse Gratulerer igjen snuppa:=) Det var så gledelig å lese. Ta godt vare på deg selv nå. Tenker på deg=) Stor klem fra meg til deg.
Nutmeg Skrevet 12. april 2007 #9 Skrevet 12. april 2007 Så bra! Gratulerer så mye:) Denne gangen går det bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lykkeønskninger fra meg:)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 12. april 2007 #10 Skrevet 12. april 2007 endeli var det din tur, unner deg det sååååå mye at du aner ikke=) GRTULERER så mye, koz deg mye i lykkerusen nå, det føles ufattelig godt ut å det tar litt tid før det synker inn over deg at du faktisk er GRAVIIIIIIIIIID=) Lykke til, ser deg på 1.trimester=)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 12. april 2007 #11 Skrevet 12. april 2007 jippiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! gratulerer masse!! nå blir det baby i desember;-) masse lykke til!! klem
Måånestråle Skrevet 12. april 2007 #12 Skrevet 12. april 2007 YESS!!! Så utrolig kjekt å høre! Jeg er også sikker på at positiv test 4 dager før ikm er et supergodt tegn, og skal krysse alt jeg har av fingre og tær for deg fremover. Det er din tur nå, altså!! LYKKE LYKKE TIL og GRATULERER så mye!! Stor klem!
*Bea* & bitteliten Skrevet 12. april 2007 #14 Skrevet 12. april 2007 Gratulerer!!!! Lykke til med graviditeten! Denne gangen kommer det til å gå bra. Dermed basta Mange gravide her inne i dag Det er veldig bra - for nå syntes jeg at det har vært stille med jubelrop i det siste Nyt våren med vissheten om at du har en spire som vokser og gror inne i magen din! Håper du blir fulgt godt opp av legen med UL siden du har vært så uheldig tidligere!
Gjest Skrevet 12. april 2007 #15 Skrevet 12. april 2007 Henger meg på gratulasjonene!! Denne gangen sitter den vettu;-) Ønsker deg masse lykke til videre!!!! Kos deg med den etterhvert voksende magen;-) Nok en gang GRATULERER!!! *hiver meg over babystøvet;-)*
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 12. april 2007 #16 Skrevet 12. april 2007 Gratulerer så mye:-) Lykke til videre
Alba44 Skrevet 12. april 2007 #17 Skrevet 12. april 2007 Såå flott!! Dette vet jeg du har strevet for lenge med mange nedturer, så dette er VELDIG fortjent! Gratulerer så myyye!!!! Ønsker deg masse lykke til & kos deg mest mulig med den voksende magen :-D :-D Klem,
starfire Skrevet 12. april 2007 #18 Skrevet 12. april 2007 Aa, saa HERLIG FANTASTISK OG VIDUNDERLIG aa lese at spiren endelig har kommet til deg. Gratulerer saa maasse.
starfire Skrevet 12. april 2007 #19 Skrevet 12. april 2007 Hei juhujenta, Ville bare legge igjen en mld til deg her. Har savnet deg masse paa BliGravid, syns ikke siden ble det samme uten deg og din varme omtanke for oss. Godt aa hoere at alt staar bra til med deg, har ofte sendt deg en tanke. Stor klem fra meg.
♥Tullerusk♥ Skrevet 12. april 2007 #21 Skrevet 12. april 2007 HERLIG... Fader meg på tide..(på godt da...Hihi) GRATULERER SÅ MYE... Masse klemmer fra
Syltetøy1 Skrevet 12. april 2007 #22 Skrevet 12. april 2007 GRATULERER SÅ MYE!!!!! ) Lykke til, og håper spiren sitter GODT fast. ;o)
Dizzie_mortil3 Skrevet 12. april 2007 #23 Skrevet 12. april 2007 Gratulerer Lioevr! Jeg synes det er helt utrolig at du kan bli så fort gravid igjen, men det er jo fantastisk! Lykke til denne gangen, du fortjener å beholde denne spiren!
carina og *jentegullet* Skrevet 12. april 2007 #24 Skrevet 12. april 2007 GRATTIS..............bra noen tør og teste,tør ikke d jeg...... så moro..........
MegOgAlleMine Skrevet 12. april 2007 #25 Skrevet 12. april 2007 wow!!! her så moro å høre om graviditeter..kjempe flott
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå