Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Å heiii, der er du jo. Ruger og greier. Hærlig!! Er litt missunnelig akkurat nå asså *ler*. Det er absolutt stor sjans for deg nå. 2 egg i magen og 1 på frys! *KRYSSER fingrene til de blir hvite på knokene hehe* Er du sykemeldt nå? Det blir spennende tid fremover...Jeg merket symptomene ganske godt etter ca 10-12 dager. På fryseforsøket visste jeg tidlig at det ikke hadde lykkes da de symptomene fra første gang ikke kom.

Du får nyte tiden å lese, gå på kino og ikke minst gå turer hvis du har lyst. Det er fint å få litt blodgjennomstrømming i livmoren.

Jeg har gitt litt "f" i det siste. Drikker vin og koser meg.... Men har vurdert om jeg skal gå på trening denne uka, og tror jeg gjør det.

Kjenner det stikker litt der nede, men sier til meg selv at det er helt normalt. Det stikker jo av og til ellers også.!

Lørdag drar vi til Valencia i Spania, og jeg MÅ jo smake på den lokale vinen :).. Så innen neste helg vet jeg litt mer... Vi får skremme unna tante rød i 9 måneder.

Ha en fortreffelig dag, nå er du alt på dag 2 ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8942443-menopure/page/2/#findComment-9094849
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg :-)

Kommet hjem fra jobb nå, er 50 % sykmeldt. Har vært det siden jeg begynte å stikke i februar. Har vært litt sliten siden siste aborten, men synes tiden blir for lang å bare være hjemme. Får for god til til å gruble..

Psyken er en snodig ting, følte meg faktisk skikkelig uggen i formiddag, Det kan jo naturligvis være hormonene en propper i seg, det er jo et par-tre dager før eggene/egget evt. fester seg.

Tok akup etter innsettingen, og har time igjen førstkommende mandag.

Ellers går det i babyklister, vitaminer, ananas, kiwi, progestan og progynova. Samt gåtur hver dag.

Spania høres forlokkende ut! Kos dere masse og tvi-tvi. Tante rød kan holde seg milevis på avstand leeeenge!!!

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8942443-menopure/page/2/#findComment-9110069
Del på andre sider

Hei igjen, hvordan går det?

Det er nok lurt å ta det med ro ja. Tenk for noen omveltninger kroppen skal igjennom !! Helt utrolig egentlig.

Vil tro du var litt uggen etter selve innsettingen, men eggene fester seg vel først etter 4-6 dager, så det blir jo spennende å se om det er noen forandringer i kroppen.. :) :)

Så du bruker også babyklister. Jeg har tenkt på det samme, men nå begynner mannen å bli litt skeptisk.. han har jo ikke hatt noe tro på noe alternativt i det hele tatt *snufs*..Man bør være 2 til å bestemme egentlig. Så det er fint at du og mannen din er enige.

Har lest at det er stoffer i ananas som gjør at det skal feste fosteret bedre. Høres ut som du gjør det beste for at det skal lykkes. Tvi-tvi! :)

Ja jeg gleder meg til spaniatur, selvom det er dårlig vær i området..

Har kjent det har stukket mye i "området" siste uka. Etter spinningtimen i går (som jeg mener er skånsomt), stikker det ikke så mye lengre..hmm.. Kanskje det bare har vært luft. Uff man blir så fort innbilsk, hehe.

God helg!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8942443-menopure/page/2/#findComment-9118553
Del på andre sider

Hei, hei

her begynner jeg å bli forkjøla m vond hals og hodepine. Skal ikke blir syk nå!!! Ellers har jeg ingen symptomer ennå. Puppene har blitt litt fyldigere kanskje, men ikke ømme ennå. Går litt tom på formiddagen på jobb, men tar da en liten pause og knasker litt frukt så kommer det seg.

Ang babyklister så tenker vi som så at det ikke er negativt å bruke det. Om det har noen virkning kan vel være diskutabelt, men det er iallefall ufarlig.

Har langhelg nå, skal ikke på jobb før onsdag. Det blir vårjobbing i hagen og masse avslapning:-)

God helg og god tur!

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8942443-menopure/page/2/#findComment-9122433
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...