Gå til innhold

Hei desperados, hvordan går det i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hahahaha...Likte overskriften...Vi er jo det, er vi ikke??? hihi=o)

Jo da her går det som det suser i sivet...Håper sambo er mer på¨gli nå...Er så spent...

Har vel EL nå tenker jeg..har hatt noe sinnsykt vondt i livmora...Og sliten i ryggen ikke minst...Æsj...Men er ikke så ille i da...Foreløpig...

Hva med deg da?? Hvordan er formen??

klem

Hei el gravido;-P

Her er det spenning på gang. Har IKM på fredag eller lørdag, så håper som bare det på at jeg er gravid. Ellers så går det bra=) Skal skrive en oppgave som er totalt uinteressant og jeg bare utsetter det. Skal leveres til i morgen, yes...

Hvordan går det med deg? Og hvordan er det med sambo? Fortsatt redd?;) Hehe

Her går det også ganske bra!! =) Bortsett fra at tanta fortsatt ikke har kommet da =p nå som jeg liksom har lagt fra meg håpet når det gjelder å være gravid... Lurer på hvor lang syklus jeg egentlig har jeg =S jaja...

Sånn ellers går'e bra, har fått lønn så det går nok akkurat rundt denne mnd'n også får jeg en passe stor lønning om 3 uker =D hehe....

Sambo er veldig lite på gli for tida... men prøver da å småpushe litt på han, så vi ihvertfall kan prate om det...! hehe... Ellers skjer det heller lite ;)

Hvordan står det til med deg da, miang? =) Stor, gravid og fornøyd? Hehe..

Klem =)

Gjest miang20&alicja, ks24.05.07!

Hehe jeg tenkte jeg først kanskje skulle tøyse med overskriften og signere anonym, men så kom jeg på at da hadde kanskje ingen skjønt det var meg :P Er veldig distre om dagen

Så bra Babycakes! Dette blir jo spennende:))

Krysser fingrene for deg da dreamer, dette blir supert, og kjedelige oppgaver vet jeg alt om.. leverte inn en selv i sted... Nei nå er det JEG som er redd!

Usjda Tanta, men han klrte ikke la vær allikevel så håp er det ;)

Så koselig med god lønn da stine, det vil jeg også ha hehehe.. ;) Men hvor lang syklus går det ann å ha? Skjønner ike helt hehe.. Bare push på, han blir glad når det skjer!

Kanskje blir mennene deres litt sinte med en gang men etterpå blir de blid allikevel, de er jo sammen med dere av en grunn og vil jo ha barn "en gang" så hvorfor ikke nå ;)

Jeg er KJEMPEFORNØYD!

24 mai klokken 09 er jeg MAMMA! :DD gleder meg og er LIVREDD!!

Annonse

Oi, det er ikke lenge til!!

Såå heldig du er, men jeg skjønner du er redd også!

Spennende tid fremover for dere nå! ;o)

Søstra mi har termin 10. juni.. Og jeg skal være med på fødselen!

DET gru/gleder jeg meg til! *hihi*

Da er jeg èn erfaring rikere ihvertfall! ;o)

Lykke til med fødsel, eller keisersnitt da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...