Gå til innhold

Nå har jeg testa.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

12 dpo, testa kun fordi samboern min så jerne ville at jeg skulle jøre det, selv trodde jeg at det var bortkastede penger...men etter et lite minutt kom det fram "GRAVID" i displayet. Jeg tror det virkelig ikke, er helt skjelven nå...føler meg ikke gravid i d hele tatt og har de siste 2 dagene hatt skikkelig mensmurringer i magen.

Håper spira mi klamrer seg godt fast nå =)

Masse babystøv til alle sammen ************************************************************************

************************************************************** =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HURRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaa!!! Gratulerer så mye!!

Skrevet

Hurra!!!! :D:D:D

Så morsomt!!! :D:D:D

Spørs om det ikke er en liten Tigergutt som har klamret seg fast nå ja!!! :D

Kommer snart over (forhåpentligvis) sammen med deg over til 1. trimester! :D *håpe håpe* :D

Gratulerer så masse med spiren!!! :D

Skrevet

Hurra! Gratulerer så mye!!! Det er så gøy å at det er en liten babyboom her inne på bim. Håper enda flere kan juble snart!

Klem

Skrevet

Gratulerer!!!! Lykke til med graviditeten!

Mange gravide her inne i dag ;) Det er veldig bra - for nå syntes jeg at det har vært stille med jubelrop i det siste ;)

Nyt våren med vissheten om at du har en spire som vokser og gror inne i magen din!

Skrevet

gratulerer så mye:) kos deg masse med den voksende magen:):):)

så gøy å høre at det har vært en fruktbar før-påske:):):)

Skrevet

Gratulerer så mye og god tur videre! Du får godt selskap inne på 1. trim, det er jo reine babyboom'en her i dag! :)

Suger til meg litt støv... :)

Skrevet

Gratulerer så masse!!!!!! Lykke til videre!

Skrevet

Gratulerer så mye Tigermor! Lykke til på 1.tri! =0)

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Var akkurat slik jeg opplevde det når jeg ble gravid med Noah! Vi prøvde i mange måneder og den ene måneden jeg var sikker på at jeg ikke var gravid, maste samboer på meg om at jeg måtte ta testen.. Var som sagt helt sikker selv på at jeg ikke var det, men tok det for å slippe å høre maset hans og joda, var gravid jeg også!! Så nå går jeg å ventr på den følelsen igjen!!!

Gratulerer så mye!!

Skrevet

Gratulerer så mye!!!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...