Gå til innhold

symptomer IKM uke 15?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg fryse! fryse og frys. og oppblåst som en ball....fy så ubehagelig.

plutselig har melke restene etter forje svangerskap forandra seg og..

har kunne knipe ut kvit og fin melk....men no er det berre blankt/gul farga og litt tjukker konsistens på det...

samboeren min spurte om eg hadde fått større pupper og,hehe...

sikkert berre lagt på meg... tørr ikkje håpe for masse..

men ja symptomer noken av dokke girls??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tør heller ikke håpe for mye,har ikm på søndag å jeg har stikking i magen,litt sånn rar følelse,nesten som når man har att for mange sit-ups å er stiv, er full av luft,sover mye,er øm i korsryggen å bynner å få ømme pupper. Dette starta i går,å i følge boka skal egget ha festa seg rundt disse dagene:) Dette kan jo skyldes mensen da,men denne stikkingen/stivheten i magen er et ukjent fenomen.

Vi får krysse fingrene;)

Når har du ikm?

Skrevet

Høres jo veldig lovende ut for dere da=)

Jeg har IKM i morgen eller lørdag. Jeg har stikkinger i underlivet, fått noen kviser og er trøtt. I tillegg så er tempen foreløpig høy=) Men får ikke tempa i morgen fordi jeg skal jobbe i natt=(

Når skal dere teste? Tenker å teste på lørdag jeg.

Skrevet

vi får håpe det beste for oss:)

Hvordan fungerer dette med tempen? Har hørt folk prate om det,men dette er jo min 1 pp så jeg har ikke så mye erfaring akkurat der. Får man høyere temp om man er gravid?

Puppene mine har blitt hardere i dag,tror jeg ihvertfall:) *glad* Enda et tegn:) Huff jeg kommer til å bli så skuffa på søndag om mensen kommer:( Den er litt treg noen ganger så jeg tenker d blir testing på mandag el tirsdag:) Kan hende den kommer en dag el to too late:) men måtte den slemme tanta holde seg langt unna!! Krysser fingrene for testen på lørdag dreamer:) klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...