Charla Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Jeg og min kjære forlovede skal på utredning neste onsdag og så er jeg så spent på hva det egentlig går ut på, siden hun på Volvat sa at vi trengte en dobbeltime....... Jeg har tattfull gynekologisk undersøkelse samt to blodprøver, på dag 3 og 23 (tror jeg det var) i syklusen og mannen min har avgitt sædprøve. Fikk brev om at nå var alt klart og bestilte time til videre utredning. I brevet sto det at celleprøven min fra livmorhalsen viste lette celleforandringer, hva nå enn det måtte bety........og at ny celleprøve anbefaltes innen et halvt år. Håper ikke det er noe galt. Håper bare jeg har manglende EL og at jeg blir satt på Pergo. Mamma slet nemlig med manglende EL...kan det være arvelig?? Noen som har erfaring? Meninger? Tanker? Jeg er så spent på hva som kommer til å skje.....
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 hallo! dere skal sikker gå igjennom resultatene av alle prøvene. er ikke så lett å tolke alt på egenhånd alltid. hvis de ser noen forandringer på prøvene så går de gjennom tiltak for å rette opp i de. ellers må du nok opp i stolen og ta innvendig ul og evt snakke om pergo. vet ikke om det med el kan være arvelig,men jeg har en teori om at det er det. jeg er veldig lik mammas familie og mormor slet veldig med å få barn,så jeg ser for meg at jeg har arvet det fra henne.... håper dere får positive svar og at det snart sitter en spire! lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå