Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Lurte på om du kunne se om du får opp noe graviditet på meg snart?

Jeg: 100781

Han: 160881

Tusen takk for svar:)

Klemm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du, jeg er ikke klarsynt, synes heller du skal spør noen av de om KAN dette her :)

Nattinatt eller sjaman er kjempeflinke. Kimby er også veldig flink.

Jeg bruker bare kort på hoby-basis. KAn ikke få opp datoer eller noe, kan spå bare generelt. Tenker jo litt på hva de som spør om når jeg legger ut kortene... men det er jo ikke alltid det blir SVAR liksom :o)

Svarer deg helst på pm her siden jeg ikke vil folk skal tro jeg er synsk eller noe, pluss at det tar litt tid og :) Men fikk ikke til å sende deg pm...

Men, jeg kan spå deg jeg, generelt, siden du spurte:

1) I følge første kort så virker det som du klamrer deg til fortiden. Det er nå tid for å gi slipp på den, ellers kommer du deg aldri videre. Ta deg selv i nakken og GLEM det! Er det et savn du muligens føler(?) så er du vokset fra det savnet uansett om du hadde kunne gått tilbake til fortiden.

2) Er det noen som holder deg litt tilbake? Se deg selv i speilet og bestem deg for å sippe deg selv fri! Hva enn andre får deg til å tro om deg selv HA TROA på deg selv!!

3) Er du litt deprimert, eller føler du du ikke får "ting" til? Føler du at du kanskje "står fast"? Drit i andre, glem alt det vonde, KOM deg på beinan. Ut med deg, vær sammen med gode venner, hjelp den gamla dama i nabohuset. Gjør noe fint, for deg selv og andre. Nå kommer våren, det er vakkert! Nyt det og kos deg!

4)Kortet sier u skal tro på deg selv, kast deg ut i hva det enn måtte være :) Drit i hva andre synes!

5) Så flott da, siste kort som skal være enden på alt dette sie: SLipp håret løs, ta av deg skoene og hopp i sølepyttene. Tar du rådene og tipsene fra de andre kortene er "Den store gleden" rett rundt hjørnet. Det er tid for feiring i nærmeste fremtid :0)

Sånn, da har jeg lagt 5 kort på deg :) Så får du se hva du skjønner av det selv. Ha en fortsatt fin dag Siaa :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...