Gå til innhold

April: LillePia har vore flink i dag

solstjernen - seksbarns mor

Anbefalte innlegg

Grua meg til å stå opp og gi henne denne dumme medesinen. Og eg tapte slaget - tror det hadde med at eg var sinnsyk trett da me stod opp og orket ikke høre henne gråte mer. Bare koste og sa det var greit.

Ringte helsestasjonen og fikk omme å vege henne.

Det ville ikke Hanne nei, hun skulle ikke kle av seg eller sette seg på vekta. Skreik det lungene klarte å hyle.

Men med klær og våt bleie var hun 10800g - da har hun ikke tatt av noe, heller lagt på seg 300g siden hun var... hmmm var det 15 mnd.

Men skal få komme på en litt tidligere 2års kontroll i slutten av mai eller begynnelsen av juni. For å skjekke henne opp skikkelig da.

Var innom legen - og fikk resept på Amicilin. Det hadde seg slik at Apocilin var bedre for tenne for den var ikke så søt. Derfor var det den som ble skrevet ut for å prøve. Så må en spør om amicilin om barnet ikke tar den andre for amicilinen er kjempe søt og tar litt på tennene.

Men kom hjem og måtte gi Apocilin - me må til byen for å komme på apotek og det paste ikke i fars kjørerute i dag. I dag jobbet han nede i sentrum her. Men hadde planer om å hente den i mårå.

Men medesindosen mitt på dagen gikk egentlig greit - eg sa litt strengt at hu måtte ta medesin - ikke tull du må, svelg det fort i magen - jenta nikka på hodet gapte og svelgte.

Samme lekse i kveld. Rett ned... så kanskje det går med denne me allerede har. Måtte bare vise hvem som var sjefen - ikke en mine og rett av fanget og lekte videre som ikke noe var skjedd. Hmmmm....

Vant eg det slaget tro?

Skulle hun bare trasse... hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj! Så flink hun var da!! HAdde ikke gått her nei! Får håpe hun er like flink videre så slipper dere å ta turen til byn! Kjempebra at hun ikke har tatt av mer også!! Ble litt bekymra for henne jeg og, de små snellene våre har jo ikke så mye å ta av akkurat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt flink - men legger merke til at den dosen hun skal ha om kvelden som er dobbel blir litt tøffere for henne...

Men er kjempe imponert ja. Skryter veldig av henne og da klapper hun for seg selv. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...