Gå til innhold

GO`JENTEN VÅR ER KOMMET TIL VERDEN :o)

Gjest

Anbefalte innlegg

Då er vi kommet hjem med den lille go`jenten vår :o)

Hun kom til verden mandag 9. april på Storken 9 dager før termin som var 18. april. Ved fødselen var hun 50 cm og 3550g. Hun er helt utrolig herlig og idag formiddag reiste vi hjem fra Storken så nå bare koser vi oss her hjemme alle tre :o) Nyter hvert minutt med lille jenten vår!!

Kommer nok ikke på treffet i morgen...litt tidlig, hehe! Men er med neste gang sammen med gullet vårt ;o)

Lykke til alle dere som ikke har fått enda og vil bare si at jeg hadde en kjempe positiv opplevelse ved å føde på Storken og bo på familierom der etterpå....kjempe fornøyd!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjekt, gratulere så masse! Og deilig å komme hjem så raskt da :-) Sist måtte jeg ligge på sh i 14 dager....Nyt gullet ditt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse!

Så fint å høre at alt gikk bra. Har lurt på hvordan det gikk med deg, siden du la ut innlegget om at vannet var gått.

Blir hyggelig å se den lille prinsessen på neste treff. c: Kos dere masse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!!

Så bra å høre at det var en flott opplevelse og at alt går bra med dere alle tre :)

Nyt dagene - og så gleder jeg meg til å se go'jenten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer så mye:) synd jeg har gått glipp av så mange treff pga sykdom, men jeg gleder meg til å se alle igjen med barn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk alle sammen :o)

Storkoser oss hjemme!! Begynner å bli kjent med lille jenta vår og hun er bare så god og snill...sover og spiser og er en del våken og kosete innimellom! Vært på femte dags kontroll på Storken idag og hun hadde tatt av 190g og var nå 3360g og det er jo ikke verst...ellers hadde de målt feil lengde sist og ville ta nytt mål idag og hun var 51.5cm og ikke 50cm...forstår hvorfor str. 50 i sparkebukser blir litt kort i beina da, men str. 56 e så altfor vide og posete så har kjøpt noen kjoler og sparkebukser uten bein så hun ikke svømmer i,hehe!

Var på vår første trilletur en halvtime i dag i finværet, men det var nok for mammaen...litt slitsomt å gå langt enda,hehe!

Kommer på neste treff med vogn og lille gullet vårt ja!

Lykke til alle sammen :o) Hold oss oppdatert når spennede ting skjer da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...