Gå til innhold

Imorgen tidlig henter jeg ut egg.........................

Anbefalte innlegg

Endelig er dagen her:o).

Etter endeløs venting, føles det som,skal jeg endelig hente ut egg igjen.

Er skikkelig spent husker jo forrige gang at det var ganske vondt, men det er jo bare å be om mer morfin så det skal nok ordne seg.

Må opp grytidlig imorgen kl.04.45 så tar vi bussen til Trondheim, så skal nok snart finne loppekassa.

Veldig spent på om det deler seg som det skal og om det blir mange egg. Som det så ut på UL igår er det ihvertfall 5 follikler, så da er det kanskje 5 egg også:o).

Skal se om hotellet har pc så jeg kan sende oppdatering, ellers blir det vel ikke noe før jeg kommer hjem sent på lørdag kveld/natt.

Spent klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8940085-imorgen-tidlig-henter-jeg-ut-egg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til !! Har selv 'bare' gjennomgått et egguttak, var skikkelig bekymra for smertene jeg hadde i vente - men det gikk så utrolig bra ! Kjente omtrent ingenting, så nå håper jeg at du får det like greit i morra-tvi tvi.. Håper det triller ut mange, knallfine påskeegg...

klem

Hei!

All lykke ønsker jeg deg imorgen xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Dette kommer til å gå kjempe bra:o) På lørdag er du ruger på 2 gullegg!!! Jeg skal nå krysse armer og ben for deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De 3 gangene jeg har hatt uttak, syntes jeg ikke det gjorde vondt. Nålen i hånden var værst.....he he. Be om masse beroligende og morfin, så går dette veien! Venter i spenning på oppdatering!!!!!!!!!!!!

Masse klemmer

Lykke så mye til!!!!!!!!!!!;)

Jeg tenker og gruer meg mye for dette med egguttak.....

Noen synes det er veldig vondt,andre merker ikke så mye.

Vet ikke hvordan jeg kommer til å reagere,men jeg liker IKKE nålstikk!!!!....

Men må jo gjennom det da..

Hvilket sykehus skal du på?

TVI-tvi!!!!

Annonse

Hei

Så koselig med alle lykke ønskninger:o)

Egguttaket gikk veldig fint, fikk ut 11 egg!! Helt utrolig var kjempeoverrasket trodde det bare skulle være 5. Så nå gleder jeg meg til imorgen for å se hvor mange som klarer natten:o)............

Nå skal jeg opp på hotellet og hvile, bare se film og være lat:o)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...