Alvepia *happy mum* Skrevet 11. april 2007 #1 Del Skrevet 11. april 2007 at tiden gikk fortere, at jeg endelig kunne få brevet fra sykehuset om når jeg skal inn til ny time, at vi da også får sendt videre søknad til det sykehuset vi velger.... Skulle ønske vi alle slapp dette, å at vi slapp å "pines". Jeg er lei om dagene, å sliten. fikk mensen på mandag å brøt totalt sammen. hadde jo ikke noe forventninger om noe, men tårene trillet.. hormonene mine går i spinn.. havnet på sykehuset i går kveld på gyn da jeg fikk noe forferdelige smerter i magen. ble tatt ul, å da fant de ut at mine eggstokker er overstimulert med homoner etter pergo, å på venstre eggstokk fant de også noen cyster... så nå er jeg sykemeldt å må ligge mest mulig iro... Beklager dette syteinnlegge, men måtte bare få det ut:) Ønsker dere alle lykke til videre, tenker ofte på dere:) klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8939975-skulle-%C3%B8nske/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
finetine Skrevet 11. april 2007 #2 Del Skrevet 11. april 2007 Stakkars deg!! Det er klart at du har lov til å være lei deg. Høres veldg vondt ut med overstimulering, var ganske bekymret for det siden jeg har tatt høye doser med gonal-f denne gangen men slapp heldigvis unna. Nå må du ta det med ro og komme deg til neste forsøk, og selvom tiden kan virke endeløs noen ganger så plutselig er dagen der likevel. Krysser fingre for at det ikke blir så lenge til du kan starte opp igjen:o) Trøsteklem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8939975-skulle-%C3%B8nske/#findComment-8940184 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brumm Skrevet 11. april 2007 #3 Del Skrevet 11. april 2007 Hei! Jeg kjenner så alt for godt igjen følelsene du har lille venn. All ventingen.... all den forbanna ventingen.... Skulle ikke tro vi hadde gjort annet... Ja det er virkelig pining som du sier... Men dagene skal bli lysere, jeg lover deg det. Så fort du er igang er det lettere å se fremover. Da har en noe å se frem mot. Så fort vi har en dato å se frem til, noe "håndfast", så blir alt mye lysere. Veldig leit å høre om episoden på sykehuset. Ang cyster, har jeg hørt fler som har gått til akupunktur, og de har blitt borte. Hvor i landet bor du? Vet om en i oslo som er veldig dyktig:o) Håper at dagene blir bedre. Imorgen klarer du å tenke positivt og ting blir mye bedre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mange klemmer og ha en god dag imorgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8939975-skulle-%C3%B8nske/#findComment-8941578 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvepia *happy mum* Skrevet 12. april 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 12. april 2007 Hei å hå Takker så for ordene deres:) De hjelper veldi! ja jeg gleder meg til den dagen dato er satt.. går som du sier i dag bedre! takker igjen. klem! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8939975-skulle-%C3%B8nske/#findComment-8946839 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeannie Skrevet 12. april 2007 #5 Del Skrevet 12. april 2007 Hei! dette er første gangen jeg er inne på forumet her, men jeg tenkte å sende dere alle en oppmuntring! prøverør er utrolig tøft, noe vi alle vet alt om.. jeg er 38 år, og har nå endelig blitt gravid etter det 3 forsøket:-)!! Jeg er utrolig glad for det, og kan ikke helt skjønne det ennå. Er selv redd for å miste, er ca 5-6 uker på vei. Men jeg går til akupunktur, og finner mye støtte i det. Dvs at når min samboer og jeg skulle ta det 1 forsøket, så hadde vi ikke brukt akup. Da ble det satt inn bare 1 egg, da de andre ikke klarte seg ( fikk ut 6 totalt). Resultatet ble neg, og jeg ble veldig deppa. 2 mndèr før vi skulle sette i inn egg for andre gang, så begynte vi begge på akup. Eggene og sæden var nå bedre og flere:-) det gikk nesten, dvs mistet i ca 3 uke, men de fikk tatt ut 9 egg og satt en 2. Det var utrolig tøft å miste, men trøsten var at det viste at jeg kunne bli gravid igjen (ble også mor da jeg var 21 år med en annen mann). Denne 3 gangen ble vår akupunktør med oss da eggene skulle settes inn. Da hadde det blitt tatt ut 6 egg, og 2 satt inn. Og 2 uker etter så fikk jeg pos resultat. Så jeg er nå gravid, og enda jeg er redd, så må jeg tenke optimistisk. Jeg ville med dette fortelle at akupunktur kan være tingen for mange av oss, og ha med akup til egginnsettingen. Jeg forandret også mye av kostholdet, og har stor tro på at det hjalp mye i tilegg:-) Men som sagt, akup!! Ang kosthold: spis mye nøtter og mandler, paprika, c-vit..(også mannfolka) Og prøv å hold dere unna soya produkter.. Jeg ble selv veldig fiksert på dette, noe som ikke er bra selvsagt, for alt er jo med måte.. Men jeg har lest i en bok om at soya kan være rene prev.midlet for kvinner.. Hvis mannen har dårlig sæd,, så burdte han ikke drikke øl, da det ødelegger noe. Det gjelder også øl uten alkohol. Det tipset fikk vi fra akup... vel, jeg håper at noe av det jeg skrev var oppløftende, men se på meg-jeg klarte det!!:-) og ps: jeg har lavt stoffskifte, fjernet cyste og endometriose..Nå skal jeg bare håpe og tro at det skal gå bra!! Lykke til alle sammen, ha troen på at det skal ordne seg, og bruk gjerne akupunktur!! Stå på, tenker på dere!:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8939975-skulle-%C3%B8nske/#findComment-8954076 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå