Gå til innhold

oy....!

grysom Knut-Elias og lillebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg fått innkalling til utredning hoss gyn. fysh som jeg gruer meg.. er livredd for at di skal finne noe skikkelig galt..

å fikk skikkelig ondt i magen når d står at jeg må møte fastende.. er det noen som vet hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

utredning? det er ikke jeg helt sikker på hva er jeg.. men jeg har vært på vanlig ultralyd og skal til GU nå snart og begge disse gangene har det stått at jeg må møte fastende.. hvorfor veit jeg ikke

Skrevet

Nope, vet ikke hvorfor du skal møte fastende. Men gjetter på at du kanskje skal ta noen blodprøver, f.eks til blodsukker/diabetes.

Kan hende noe røntgengreier.??

Jeg måtte ikke være fastende, men det er nok ulik praksis..

Mitt eneste råd er å heller forbederede seg på det verste i forkant og heller le av det om det ikke er noe. Da slipper du det sjokket jeg fikk, da jeg ble henvist til gu etter å ha gått 7 mnd uten mens. Legen henviste meg bare for å sjekke.`Kom ut med pcos og var i SJOKK! Etterpå sier fastlegen, det var det jeg tenkte! (Burde nok visst at det var noe, men hadde spurt flere ganger før og bare blitt avfeid) Men gjett om det der og da var Pyton!!!!

Men vi har ikke gitt opp! Vi SKAL bli foreldre en dag!!

Lykke til!

Håper det går bra på utredning.

Skrevet

tusn takk for svar..

ja jeg har fast eggløsning med 30 dagers mellomrom.

hans spermier er utmerket..

vi blir gravide men mister hele tia..

er så utrolig bekymret for hva han vill finne har hørt så mange skrekk historier...

d gikk heldigvis fort å få time.. hvar hoss legen å spurte om hjelp 28 mars å har time til gyn nå 24 april.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...