Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, tenkte å ta en tidlig UL på Volvat, bare for å se at alt er bra. Men litt usikker på hvor lenge jeg bør vente. Legesekreteren anbefalte å vente til i uke 9 (mener hun da 9. uke eller 10. uke?), fordi de fleste SA'er skjer de 8 første ukene (liten vits å betale 1000 kr og se vindueret dersom det forsvinner rett etterpå...). Men selv er jeg litt utolmodig, spesielt fordi vi tenkte å vente med å fortelle til noen før vi hadde vært på UL. Er 7+1 i dag.

Når har dere vært på tidlig UL? Når tror dere det er mest fornuftig?

Utolmodig!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var i uke 7 forrige gang og idag i uke 6! Så lenge man ser et hjerte banke og fosteranleggene ser ok ut, så minsker det sjansen for abort. Garantier får du aldri, men % går bra ned etter du har sett hjertet. Bestill nå du!

Skrevet

Hadde egentlig tenkt å vente litt. Men så skal vi på en middag med de nærmeste vennene på lørdag, og hadde vært koselig å fortelle dem det da. Pluss at det begynner å bli litt vanskelig å holde hemmelig siden vi treffer dem opp til flere ganger i uken. Ser de har en ledig time på volvat i morgen... Da er jeg 7+3. Men ER det litt tidlig?? Forresten, det er på avd gynekologi jeg skal bestille (tenkte å bestille på nett). Noen flere som har meninger/erfaringer om hvor lenge man bør vente? Er så usikker...

Skrevet

Tror nok du fint kan se noe nå,så er bare å bestille:-)

Jeg får UL av det offentlige,og var der for første gang idag. Er 8+2 og knøttet var 17 mm stort og hjertet dunka som bare det!

Til meg sa dem at jeg ikke skulle komme før etter 7.uke,siden det var større sjans for å se noe etter det. Og om hjertet slår helt normalt på UL nå,så er sjansen for at det går galt relativt liten,selv om det som hyun over sier,ikke finnes noen garantier...

Skal du på volvat er det gyn.avdeling du skal til,ja:-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...