Gå til innhold

Forslag til sider der vi kan "henge"... 30+ gjengen..

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Finner heller ikke den siden.. Hadde vært kjekt med egen side. Hvis de ikke er villig til å lage en til oss, så kan vi jo kanskje bruke Modne foreldre? Det ser ikke ut som det er så veldig mye aktivitet... Men vi høres kanskje litt gamlere ut enn vi er da? :-)

Enten så er det jeg som har begynt å se ting jeg ikke egentlig kan se.. ellers så har DIB nettopp fjernet de sidene.. Jeg var helt 100% sikker på at jeg var inne på dem i går.. Men jeg finner dem ikke selv nå.

Men jeg støtter den med Begavede Barn. He he he.. Jeg blir nok ikke belastet med et objektivt gen når jeg blir mamma heller!

Sender en mail til admin, om en egen klubb for 30+

Hei! De fleste av oss har allerede født. Vi er en gjeng som har hatt treff i Oslo de siste månedene, så vi kjenner hverandre fra svangerskapets tidlige dager. Jeg tror det dannes en ny 30+ treffgjeng i Oslo for de som er ganske nygravide, se en lignende tråd lengre ned her. Vet ikke om det er det du er ute etter, eller bare noen å snakke med på nett? Du er jo selvfølgelig velkommen til å henge med oss om du vil :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...