Gå til innhold

NYHETER: Var hos gynekologen(pga fryktet MA)


*1+1=2 små*

Anbefalte innlegg

DET VAR LIV DER INNE!!!!!!!!! Hjertet slo, ser ut til at studenter virkelig ikke er særlig smarte;) Hade regnet sikkelig feil og er ca 6 uker på vei. Den lille er 13mm stor, og hjertet så ut til å banke(var sånn flimmer der). Dette er heeelt utrolig, jeg var så sikker på at det ikke ble noe.

 

Ville bare oppdatere dere:)*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JIPPI!!!! Kjempeflott!! Du sier du er ca 6 uker på vei nå, hva trudde du selv først da? Mener jeg er 7+4 selv, men blir spennende å høre hva lege/jm sier da jeg ble gravid sånn "halvveis" på prevansjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!! Har tenkt litt på deg!! Når fikk du termin nå ca?

 

Jeg var også på UL idag og ble satt tilbake en uke. Så jeg er plutselig i desember klubben, men gjør ingenting!! Alt så bra ut og et lite hjerte banket fort!

 

Lykke til videre da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde jeg var 10 uker i dag...:P men tror hun mente at spiren er 6 uker gammel og jeg er 8 uker på vei...men er litt usikker...skal spørre i morgen! hihi

 

Lykke til, er uansett utrolig vanskelig dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 uke tilbake er bedre enn negative svar:)

 

Nei, men skal tilbake om 2 uker og da skal jeg høre med henne! Da ser hun sikkert mer også, ser forskjellen på hvor mye den har vokst! Ble utrolig satt ut, fordi jeg ikke regnet med det. Hadde satt meg til ro med tanken om at det ikke gikk bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei.grattis m positivt resultat.jeg bare lurte på en ting.vet du hva din hcg lå på når du tok blodprøve?er selv nsten ike langt så deg.er 7 uker..å fikk svar på en blod prøve igår ,bare lurer på om andre har også fått så vi kan sammenligne.hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så fantastisk!!

 

Har tenkt på deg til og frå i heile dag, og håpt på at det skulle vere bra.

 

Du må endre nicket ditt!

 

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

første reslultatet var på noe over 16000 og andre, 3 dager senere på 28000 og noe mer(husker ikke nøyaktig tall)

 

Så bra stigning sa hun, håper alt står bra til hos deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...