Gå til innhold

HVA GJØR MOR NÅ DA?

Anbefalte innlegg

Gubben ser fotballkamp Liverpool-Psv, jeg kjeder meg litt og ligger på sofaen og underholder meg selv med bimchat,cheesetortilla,salsadip og drikker litt pepsi max, og sist men ikke minst JEG ER IKKE KVALM...

Har begynt å strikke til den lille så jeg kan jo fortsette på det....

Kveldsklem fra spiren og

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8938512-hva-gj%C3%B8r-mor-n%C3%A5-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sittet foran dataen og gjort ingenting i snart 2 timer, samtidig som jeg har trykt i meg mors flatbrød med brelett på i store mengder, og spist fem små mr.freeze iser som jeg bare MÅTTE ha på butikken i dag - mmm, kjempegodt! Takket være all maten er jeg heller ikke kvalm nå, men trøøøtt, så skal gå å legge meg så jeg kommer meg opp i morgen tidlig :-) Samboeren min har forresten flytta, begynte i ny jobb 1. april noen timer unna, og jeg må vente til skoleslutt før jeg og snuppa kan flytte etter. Så det er mulig at jeg kommer til å gråte en skvett også før jeg sovner - savner han såååånn!

Godnattklem fra

stakkars petimoi da jenter...Tenk å ligge alene og gubben har flytta...men heldigvis ikke for godt og alene uten deg. Du flytter jo etter ...

Jeg skjønner du føler deg ensom når du skal legge deg og at du savner han sinnsykt mye..

Jeg har reisende jobb og er ofte borte 1 uke om gangen.Det er pyton å ligge på hotell i nord når gubben er 100 vis av mil unna.

Jeg skal tenke på deg og tenk på at han ligger jo i magen din for spiren er jo laget av halve hans del også.

Sov godt vennen.

Klem kos fra

Åå, tusen takk for fine ord :-) Nå er denne natta over også, en natt igjen nå så er det helg! I morgen kommer han på besøk - og da skal vi kose oss masse hele helga, gleder meg!! Og du har helt rett, han er jo på en måte her likevel :-) Jeg er jo litt heldig også da, for dette er jo tross alt bare for en liten periode, mens du ofte reiser vekk, sikkert ikke så morsomt det heller alltid...

Klem fra

Annonse

Du er vel på jobb å sliter venne. Jeg sitter her og bimmer litt..........

Jentene er levert på skolen og roen senker seg.

Har vært å kjøpt maling.Skal male ute rundt vinduene.

De er kun grunnet da vi kjøpte huset.

Jeg har begynt å strikke på en3 mnd jakke,ribbebukse,lue,skjerf og votter.I fargene petroleumsblå,brun,fin grønnfarge og offwhite.

Koselig. Det er fra Drops nr.14.

Kos deg med prinsessa2 i magen.

Jeg koser meg med prinsen.....( tror det blir gutt)hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...