Gå til innhold

Er i uke 8 og kjenne tydelig livmoren, er det normalt???


sept.

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 8 og kjenner tydelig livmoren, nesten halvveis opp til navelen. Det er andre gang jeg er gravid, så jeg vet det er den jeg kjenner.

men er det meningen man skal kjenne den så lenge før i andre svangerskap, eller er jeg lenger på vei, eller kan det være to...noen som vet??

 

Takk for svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:) Er litt vanskelig å forklare, men når jeg ligger rett ut på ryggen kan jeg kjenne over skambenet og oppover, at det er et område som er mye hardere enn det pleier å være, og også i forhold til maven ovenfor. jeg kan merke når den slutter. jeg kan også kjenne at jeg er litt mer øm der. Men det er jo først normalt å kjenne livmoren like over skambenet i uke 10- 12, det var det jeg gjorde sist..

 

Du får unnskylde det litt rotete svaret:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kjenner livmoren tidligere og bedre ved annegangs graviditet.Samme gjelder når man begynner å kjenne liv.

 

Ikke unormalt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nå halv-veis opp til navelen høres stort ut i uke 8 jeg da... Jeg er 13 uker med nr 6, og livmoren er bare en anelse høyere opp en din. Hvilket som var helt perfekt i følge jormor, litt høyt, men helt etter boka...

Kan jo være to, eller du kanskje er litt lenger på vei enn du først trodde?

 

*på smug-besøk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...