Gå til innhold

Hvor mye pleier fotografering å koste?

Anbefalte innlegg

Har lyst til å ta ordentlige fotografbilder av vår bittelille familie, men lurer på hvor mye vi burde sette av til det.

Vet at Fame har noen kampanjer innimellom, men tilbudet gjelder ikke den Famefotografen som er her vi bor.

Forstår at dette er avhengig av hvor mange og store (?) bilder vi skal ha, men sånn cirkus?

Fortsetter under...

Fame er veldig dyre . en veninde av med ente opp med å betale 15.000 kr Det var et flott stort bilde da med den dyreste ramma.Mann får vist ikke kjøpt bilder uten ramme der. Andre fotografer tror jeg tar ca 4-5 tusen. Mann kan finne fotografer som ikke har kopiright og mann kan forstørre som mann vil.Fotostudenter gjør det antagelig mye billigere.

Vi tok gratisbilder hos colourart-kjeden, og fikk med forstørrelser i 14x18 (eller noe sånt). Vi må da tilbake før han er to år, og jeg mener fotograferingen da kostet ca 800 og 1200 etter hvor mange bilder vi skulle ha. Mener og at vanlig pris på den forsørrelsen vi fikk var 300 kr.

Rammer kan man og passe på å kjøpe andre steder og kanskje passe på hvis det er salg - jeg betalte 200 kr for tre rammer på tilbud. Så mye vil nok komme an på hva man vil ha, som du sier. men dette kan kanskje være en liten pekepinn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...